Znacie tego Jegomościa?

16:09

Mam nadzieję, że tak!


"Mały Książę" był w zeszłym roku najbardziej wyczekiwaną przeze mnie animacją. Jestem pewna, że nie tylko ja czekałam na nią przebierając niecierpliwie nogami! Przepięknie przelana z papieru na ekran opowieść zostawiła bardzo dużo różnych myśli, np. jak tu... uszyć takiego lisa? Nieodparta chęć stworzenia rudego słodziaka terroryzowała mi umysł i kilka dni po odwiedzeniu kina ruszyłam z odwiedzinami do sklepu z tkaninami, by zaopatrzyć się w rudy len. I jak go odłożyłam na półkę w sierpniu, tak wyjęłam go dopiero w tym tygodniu. Ale jak to mówią: co ma wisieć nie utonie i w końcu lisek zaistniał!

Na rudym lnie odbiłam od przygotowanego z gąbki szablonu gwiazdki, wyciągnęłam resztki białej i brązowej grubej bawełny i metodą prób i błędów (na szczęście bardziej prób niż błędów!) zrobiłam sama wykrój. W szyciu towarzyszyła mi maszyna: Juki HZL-F600.


Oto i on!


Dobrze, że pluszowe przyjaźnie, w odróżnieniu od życiowych, zawiązuje się tak łatwo!
Joanka 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jej, ale superaśny lisek, od razu zrobiło mi się wesoło :-) Świetnie zrobiony, a w formie etoli po prostu szał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mi się od razu gęba cieszy jak go widzę! ;)

      Usuń
  2. Kocham go jak tak wisi za pachy wzięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda trochę jak kotek ;)

      Usuń
  3. Śliczny :) Mogę sobie takiego uszyć? Tzn nie sobie a Stasikowi? No i nie stricte takiego samego ale coś w ten deseń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Inspirowaliśmy się liskiem z bajki, też możesz ;)
      http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB15onQKXXXXXa4XpXXq6xXFXXXg/1pcs-The-Little-Prince-Fox-80cm-stuffed-animals-plush-Movie-Le-Petit-Prince-education-toys-for.jpg

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się już doczekać mojego liska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :) zapraszam do siebie na candy www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czy mogę gdzieś znaleść wykrój takiego liska ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę, wykrój przygotowałam sobie sama i już go zdążyłam zgubić ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe