Bokserki męskie

18:18


Michał: "Teraz wszyscy będą wiedzieć w jakich majtkach chodzę. To trochę krępujące :P"
Proszę Państwa prezentuję Wam to, co zmajstrowałam mojemu Mężczyźnie na urodziny: bokserki, sztuk 2. Są zwykłe, ale nie ma lepszych prezentów niż praktyczne i wykonane własnoręcznie, z myślą o obdarowanej osobie, ot co! Dla zachowania estetyki bloga, w trosce o Wasze nerwy i kwestię dobrego smaku zdjęć na modelu nie będzie;)
Wtrącenie:
Wiem, że brzydko jest się chwalić i w ogóle... Michała urodziny wypadają zaraz po moich (tak naprawdę to wydaje nam się, że nasze mamy leżały razem na porodówce :P - miłość od pierwszego dnia, ach... ), więc pozwolę sobie nawiązać do swojej osoby i zaprezentować Wam jakie cudne niespodzianki otrzymałam w prezencie - jak tu się nie chwalić?
Wśród niespodzianek znalazły się materiały od LoliJoo, materiał w sowy i babeczka od Mithry ze spółką oraz cudnej urody świecznik autorstwa SłomianegoOgnia (w odwecie za urodzinową sowę-indiankę :D) 
Dziękuję jeszcze raz :*

Po tym przesłodkim przerywniku zapraszam Was do dalszej kontemplacji męskich gaci. Już nie będę ich Michałowi kupować - wycieczka do sklepu zajmuje tyle samo czasu, co szycie. Kosztów nie trzeba chyba kalkulować (tym bardziej, że Michał tu zagląda:P). Ostatnio zdałam sobie sprawę, że naprawdę lubię szyć wszelkiego rodzaju bieliznę; taką prostą, bawełnianą albo lnianą:)

Pozdrawiam,
Joanka-z:)

You Might Also Like

47 komentarze

  1. te w krateczkę są ewelacyjne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei ciągle słyszę: "Kiedy ty mi coś uszyjesz?" :) bokserki rewelacyjne, bardzo podobają mi się te zielone w krateczkę, ja ogólnie lubię kolorowe materiały jeżeli chodzi o bieliznę. Prezenty dostałaś super, ciekawa jestem co powstanie z tego materiału w sowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bokserki są naprawdę łatwe do uszycia, jak szorty:) Wykrój odrysowałam z gotowych, kupionych. Prosta rzecz, a mężczyznę ucieszy;) Wizja na wykorzystanie sowiego materiału ciągle się krystalizuje;)

      Usuń
  3. "Dla zachowania estetyki bloga..." hahaha! :D

    Cudne prezenty ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bokserki superowe w sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super materiały szczególnie ten w sowy :D wszystkiego najlepszego. spełnienia marzeń i kreatywnych pomysłów.... wpadnij do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat :)

    bokserki super... ja chyba sama nie dałabym rady takich fajnych uszyć dla mojego Mężczyzny ;p może kiedyś jednak spróbuję :)

    prezenty super ! ja mam niedługo imieniny hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne gacie Michała ma:))))a Twoje prezenty fantastyczne:)))

    PS. Mój Michał też ma urodziny zaraz po mnie, 10 dni różnicy...a córka w ten sam dzień...same Raki dookoła:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te gacioszki. Sympatyczne są takie zbiegi okoliczności - synchroniczny poród waszych mam. :)
    No i jeszcze raz najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. No eleganckie :) Jak mu będziesz takie świetne rzeczy szyła to tu zaraz zapanuje moda męska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie miałby nic przeciwko temu ;)

      Usuń
  10. Super pomysł na prezent:] Świetnie wyszły, na prawdę podziwiam zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne gatki, zwlaszcza te w kratke! Babeczka nieziemska, no i ten material w sowy rewelacyjny! Jak sie takie prezenty dostaje, to nalezy sie chwalic!!! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21/7/12

    Wszystkiego najlepszego:)
    Skyler

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepszego dla jubilatów. praktyczne prezenty uważam ze najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 320320, ale świetny moment na wejście na Twojego bloga :D złapałam sobie na pamiatke :D

      Usuń
  14. śliczne!!!! Może pokażesz jak się takie szyje? Najlepsze życzenia ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrój można bardzo łatwo wykonać odrysowując formy od bokserek (podobnie jak pokazałam TUTAJ) i uszyć tak, jak się szyje szorty - KLIK:) Ja zrobiłam dodatkowo rozcięcie z przodu pro forma - wiadomo, że raczej nie jest użytkowane, więc można je pominąć:P i przeszyłam kilka razy gumę prostym ściegiem:) Oto cała filozofia:)

      Usuń
  15. Wszystkiego naj naj dla jubilatów!
    Ps. Popieram prośbę o tutorial na takie portasy, już dzięki Twoim lekcjom uszyłam sobie spodnie, więc kolej na gaciory dla mojego M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) Gatki szyje się podobnie jak krótkie szorty - zerknij na komentarz wyżej:)

      Usuń
  16. Jakie fajne :D W moim wypadku [przynajmniej jak na razie] wycieczka do sklepu trwałaby zdecydowanie krócej, niż uszycie takowych. Przy okazji dwie refleksje z bokserkami związane...
    1. Jak pytam Huberta, co by chciał na jakąś okazję to zawsze mówi: byle nie skarpetki i bokserki :P
    2. Nurtuje mnie to, dlaczego niemal wszystkie bokserki są zapinane na guziki, skoro i tak nikt [a przynajmniej większość?] ich nie odpina :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Ale gacie uszyte albo skarpety wydziergane własnoręcznie to nie to samo;)
      2. Też się zastanawiałam - guzik jest pro forma;]

      Usuń
  17. Niezle niezle. Lepsze niz ze sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahah ;D Te w kratkę zielone, są bardzo fajne :D
    A blog bardzo ciekawy! :) Naprawdę bardzo wciąga ;) Obserwuję :D
    I zapraszam do mnie: http://rysunek-milena.blogspot.com :>
    Zachęcam do obserwowania :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Gatki czaderskie! Eleganckie bardzo! Ależ on ma szczęście, taką zdolniachę mieć w domu :))
    Skorzystam z tutka powyżej i też sobie uszyję, a co!
    A na koniec to pomyślności i szczęśliwości dla jubilatów :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bartas:) Kto by pomyślał, że on jeszcze czasem raczy marudzić:D Jestem ciekawa jak Ci Twoje wyjdą;)

      Usuń
  20. Świetne bokserki. Muszę uszyć takie mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisałam wczoraj, ale się nie dodało...
    Super bokserki!!!Mój mąż jak by zobaczył to też by sobie takie zażyczył...

    OdpowiedzUsuń
  22. No kochana, lepsze niż ze sklepu:D

    OdpowiedzUsuń
  23. No padłam normalnie bo się nie spodziewała męskich gaci:P Bardzo fajne są, tylko nogawki nie są za krótkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udaje mi się Was wciąż zaskakiwać:D Nie są za krótkie:)

      Usuń
  24. OMG :) ja nigdy nie szylam bielizny, ani meskiej ani damskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze musi być ten pierwszy raz ;)

      Usuń
  25. szkoda że mój Tomek nie chodzi w bokserkach :P
    no po prostu świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. no to się ta Twoja druga połowa ma z Tobą bardzo dobrze:)
    jak zwykle zazdroszczę talentu:)
    świetne majciochy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. No ładnie! W sumie się chłopakowi nie dziwię...
    Tobie i Drugiej Połowie - sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D A gacie jak gacie - co tu się krępować?;]

      Usuń
  28. W imieniu swoim i Michała dziękuję za wszystkie życzenia (mam wrażenie,że nasze urodziny obchodzimy już 1,5 tygodnia:P) i słowa pod adresem gatek ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz szczęścia w takim razie - kolejny tydzień świętowania czas zacząć;)))
    Gatki super! I skoro rzeczywiście szycie zajmuje tyle, ile wypad do sklepu (z przymierzaniem?;) to nic, tylko szyć!
    Gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. MEGA świetny pomysł. Ja niestety nie jestem tak uzdolniona żeby swojemu facetowi szyć gatki :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko, jaki piękny ten material w sówki. Z niego też moglyby być urocze bokserki, ale mnie osobiście na bieliznę byłoby go szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie - sowy na pewno nie będą się o tyłek ocierać ;)

      Usuń
  32. Joanko mam pytanie ponieważ wydaje mi się że obie mamy maszyny tej samej marki Arka Radom,ja mam model Arka Radom 888. Moim problemem jest to że bębenek mi się uszkodził i muszę go wymienić ale u mnie w mieście są dostępne bębenki takie jak ten: http://allegro.pl/bebenek-do-maszyny-do-szycia-lucznik-i2454014356.html czy taki bębenek będzie pasował? Z góry dziękuję za Twoją opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekspertem od maszyn to ja nie jestem, ale mój bębenek wygląda identycznie, ma te same wymiary - myślę, że powinien pasować:)

      Usuń
  33. fantastyczne portasy :)
    chyba i dla mojego mężczyzny takie uszyję ... tylko muszę znaleźć jakiś ciekawy materiał, żeby wyglądały na wyjątkowe i ładniejsze niż te ze sklepu hi hi...

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe