PO CO TO KUPIŁAM #10 - T-SHIRT "South Park"

15:42


Dziś przedstawię Wam historię pewnego t-shirta. Wpis będzie małą kontynuacją poprzedniego wpisu (KLIK) odnośnie "po-co-kupionej" kurtki przeciwdeszczowej i rzeczy powstałych na fali przygotowania do wyjazdu i stanowczo krótszy niż historia samej koszulki. Historia o chytrym planie z happy endem!

Koszulkę z dzieciakami z "South Park" i Krzywą Wieżą w Pizie dostałam po kuzynce, kiedy byłam w gimnazjum. Już wtedy była wyciuchana, dlatego brałam ją przeważnie na wycieczki szkolne. Ciuchałam ją na w-fie w liceum, a w czasie studiów ciuchałam ją śpiąc w niej. Po wyprowadzce z domu zapomniałam zabrać jej z domu rodzinnego. Tak więc jak tylko wyszperała ją moja Mama od razu mi ją dała, mi zaświeciły się oczy, gęba się roześmiała, a koszulka... no tak - trafiła na furę ciuchów do przeróbki! Trafiła jednak w dobrym momencie, bo mieliśmy już kupione bilety do Włoch!



Po co to kupiłam?
Koszulkę dostałam i pokochałam od razu!

Za ile i kiedy kupiłam?
Szacuję, że ok. 14 lat temu, wow! Spędziła ze mną pół życia!

Co z tego ostatecznie powstało?
Koszulka i małe spełnione marzenie.

Odkąd tylko dostałam koszulkę miałam ciche marzenie, aby pojechać kiedyś do Pizy. Oczywiście w niej, jakże by inaczej! Kiedy więc wiedziałam, że z Rzymu będziemy wracać przez Pizę bez zastanowienia wzięłam nożyczki i skroiłam koszulkę w ten sam sposób, co pokazywany wcześniej "po-co-kupiony" t-shirt z sową (KLIK).

Efekt? 



I udało się!


Po niedzieli spodziewajcie się relacji z włoskiego wypadu i instrukcji jak wykonać taki t-shirt!
Wasza Joanka

- - - - ✂️- - - -

PO CO TO KUPIŁAM to akcja, którą zainicjowałam po tym, gdy odkopałam spod fury kurzu mój stos ubrań, rzeczy do przeróbki i materiałów kupionych tylko po to, by "kiedyś" coś z nich uszyć. Okazało się, że zachomikowałam ponad 100 rzeczy do przeróbki - czas się nimi zająć! Celem akcji jest regularne uszczuplenie rzeczy czekających "na potem". Mój cel to 1 rzecz na 2 tygodnie, efekty prezentuję w co drugi piątek na blogu. Też jesteś typem chomika? Zachęcam, przyłącz się do ruchu oswobodzicieli szaf, kątów, strychów i piwnic!

Szczegóły akcji: KLIK
Chcesz zobaczyć moje efekty? Zapraszam - KLIK!
Zapraszam też na naszą grupę na Facebook`u: KLIK - nie tylko dla szyjących! ;)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ooooł jeee będzie instrukcja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, wiem teraz, że będzie jedna szczęśliwa osoba, dla której warto ją zrobić! ;)

      Usuń
  2. Cieszę się, że Twoje małe marzenie się spełniło:) i w tej 14-letniej koszulce stanęłaś pod krzywą wieżą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oby nam wszystkim takie małe marzenia się spełniały :)

      Usuń
  3. Ahahaha, to ostatnie zdjęcie w Pizie jest przekozackie! :D Twoja mina mówi wszystko! :)
    Moja sterta rzeczy do przerobienia póki co stoi w miejscu - ale tylko dlatego, że jak już coś przerobię, to od razu rodzeństwo dorzuca mi kolejne ciuchy, bo "może coś z nimi zrobię".
    Również czekam na instrukcje i na kolejne Twoje przeróbki. Za każdym razem gdy widzę co udało Ci się zrobić, to mi od razu też chce się działać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bardzo się cieszę i trzymam kciuki, aby mimo wszystko rzeczy ubywało! U mnie "niestety" też zwolnione miejsca zapełniają się nowymi ciuchami i materiałami do przerobienia - to się chyba nigdy nie skończy! :D

      Usuń
  4. Jej! :D
    Takie spełnianie marzeń jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanowczo - cieszyłam się jak dzieciak! ;)

      Usuń
  5. Dzisiaj fantastyczna historia w tle sprawia, ze przerobki nie da sie nie kochac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że tło krzywe! ;) Dzięki!

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe