KURS SZYCIA - dziś musicie mi wybaczyć.

15:34

Kochani,

ten tydzień był dla mnie tygodniem wyłączonym z życia ze względu na choróbsko (kto to wymyślił, aby pocić się z herbatą w bluzie pod kołdrą w lato?!). Dlatego też nie byłam totalnie na siłach przygotować Wam kolejnej lekcji. Chcę Wam zaserwować porządne wpisy, a poziom pracy mojego mózgu przy kilkudniowym bólu zatok całkowicie to uniemożliwił, dlatego zapraszam Was za tydzień!

ALE! Żeby nie było. Wiem, że część z Was działa i czeka na kolejne lekcje. Mam dla Was ZADANIE, aby potrenować zdobyte dotąd umiejętności i wiedzę! Bo tak naprawdę, jeśli opanujecie przedstawione wcześniej podstawy moje tutoriale stoją przed Wami otworem!

Możecie bez problemu uszyć:
- girlandę z trójkątów - KLIK
- dwustronną torbę na zakupy - KILK

Możecie też wybiec wprzód z odzieżą i spróbować sił w szyciu:
- krótkich spodenek - KLIK, według przygotowanego przez Was lub przeze mnie wykroju - KLIK.

Mimo, że choruję, to spędzicie ten tydzień kreatywnie i dacie radę beze mnie, prawda?
Pozdrowienia spod kołdry - Joanka!

- - - - - - - - - - - - - - - - - 

Wszystkich chętnych, chcących zobaczyć moje produkty na żywo zapraszam jutro na teren stoczni gdańskiej na Zakończenie Sezonu na Ulicy Elektryków - KLIK! Paweł będzie tam na chwilę między 12:00 a 15:00!


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Aha, narobiłaś mi ochoty na krótkie spodenki. Na pewno spróbuję uszyć sobie chociaż jedną parą. :) I muszę w końcu pokazać mój kolejny szyciowy pomysł do akcji "Po co to kupiłam?!".
    Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało, szyj, szyj i pochwal się efektami! :) Zdrowie już uregulowane!

      Usuń
  2. Szybko wracaj do zdrowia, zatoki to nic przyjemnego. Dla pocieszenie nie ty jedna spędzasz lato w łóżku, mnie w lipcu jelitówka wymęczyła - ponad tydzień, temperatura ponad 38 i zero sił ;) Także trzymaj się, lada chwila wszystko minie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy27/8/16

    Wracaj do zdrowia dzielna Joanko:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i uszyłam torbę :) Pierwszą w mojej karierze szyciowej. Janko droga jak się czujesz? Czy już zdrowie wraca? Pozdrawiam cieplutko.

    P.S.
    Nie wiem jak pokazać Ci to moje dzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwał się, pochwal! Możesz na maila info@joanka-z.pl. Ze zdrowiem mogłoby być lepiej, dzięki, że pytasz :)

      Usuń
    2. Joanko coś nie tak z adresem maila. Wyskakuje mi że nieprawidłowy adres:info@joanka-z.pl

      Usuń
    3. Hm, jest prawidłowy ;) może wpisałaś z kropką? ;)

      Usuń
  5. Już poszło. Kropkę po pl tylko usunęłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zainspirowało zdjęcie chorągiewek na instagramie i TAKĄ oto wystawę śmigiem przygotowałam w optyku, w którym pracuję. :) choć u mnie nieszyciowo z bristolu wszystko.
    Pozdrawiam i zdrowiej! :)
    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! Cieszę się, że udało mi się zainspirować! :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe