Plecak? OK!

19:01


Już dawno temu porzuciłam noszenie balerinek, obcisłych sukienek i makijażu. 

Dawno temu zamieniłam też noszenie torby na plecak. I choć z plecakiem poruszam się właściwie codziennie to przyznam szczerze, że na plecaki-worki patrzyłam dość sceptycznie. I choć wiele osób namawiało mnie do szycia to broniłam ile mogłam. W końcu olśniło mnie, coś pękło i postanowiłam spróbować. Przecież z połączenia kwiecistej tkaniny i mocnej, solidnej bawełny nie może wyjść jakiś bubel! Ostatecznie za namową koleżanki uszyłam 4 plecaki - worki i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu i doceniłam wartość worka, który można szybko zaciągnąć i zarzucić na plecy!

 

A Ty używasz worków-plecaków? Co myślisz o tych w moim wydaniu?
Joanka

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Sama nie korzystam z takiego typu plecaków, bo... nie posiadam. Ale tak mi się te Twoje spodobały, że chyba coś takiego powinnam sobie również sprawić ! W szczególności na lato - takie duże, pakowne potrafią zmieścić pół potrzebnego świata ! :) Ładnie połączyłaś tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No własnie też w końcu zauważyłam potencjał takiego wora i widzę już wepchnięty koc na plażę ;)

      Usuń
  2. Wyglądają pięknie ;D Polecam przyjechać z towarem na Woodstock :) Będą się rozchodzić jak świeże bułeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że moje moce przerobowe są zbyt małe! ;)

      Usuń
  3. Piekne i jeszcze raz Piekne :)))) Ja uwielbiam takie plecako worki :)) Twoje baardzo mi sie podobaja :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba taki worek, chętnie bym się w takowy zaopatrzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACYJNE!!!!
    Nie mogłam się jakoś do takich plecaków przekonać. W Twoim wydaniu są jednak naprawdę fajne :)
    Na co dzień noszę torbę przekładaną przez ramię (bo lubię mieć obie ręce wolne) więc taki plecak może i mi by podpasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wyszłam z tego samego założenia :) Najpotrzebniejsze rzeczy i tak zawsze wrzucam do nerki i mam je pod ręką, ale takie większe gabaryty (bluza czy koc) idealnie wypełniłyby taki worek, a swoboda ruchów byłaby zachowana!

      Usuń
  6. Piękne, kobieto szyj plecaki-worki!!! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, już kolejne mam skrojone! ;)

      Usuń
  7. Jakoś zawsze kręciłam nosem na takie plecaki... wydawało mi się, że będą niewygodne z powodu cienkich sznurków... ale kurczę! Twoje są po prostu przepiękne.... chyba się z nimi przeproszę! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak założyłam na próbę i biegałam z wypchanym po pracowni to w ogóle go nie czułam, magia! Myślałam, że sznurki będą się wrzynać w ramiona, ale nic z tych rzeczy :)

      Usuń
  8. Ja nie uzywam, też mam opory

    twoje są piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) nie używam plecaków ale torba na ramie w takiej formie to byłoby coś fajnego :) tylko gdzie kupić fajny materiał :( w hurtowniach to schodzą jak woda a przecież nie jestem w stanie bywać tam często...musiałabym chyba mieszkać nad hurtownią żeby być na bieżąco i załapać się na coś "new". Dom, dzieci, praca za dużo zabierają czasu :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecaki są przepiękne! Szukałam w Twoim sklepie ale nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecaki powędrowały od razu do galerii z rękodziełem Saspere w centrum Gdańska i już znalazły nabywców ;) W tym tygodniu mam nadzieję, że i czas i moja organizacja dopiszą i doszyję nowe, by wrzucić je na sklep :)

      Usuń
  11. Worków - plecaków nie używam, ale te które pokazujasz są pełne uroku. Śliczna tkania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładny :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny ten plecak! Ja na co dzień używam wzmacnianego plecaka lub sporej workowej torebki. Lubię też jednak te malutkie torebeczki przerzucane przez ramię, jeśli nie ruszam się daleko poza dom lub na długo.

    Ile materiału pochłania ów projekt?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe