Co się dzieje? Podsumujmy!

17:32

Dziś na deser po całym, zalatanym tygodniu post informacyjny. Dzieje się bardzo dużo ciekawych rzeczy, oj dużo! Kolejny post w przygotowaniu, będzie dość słodko-gorzki.

#1
W tym miesiącu mam przyjemność być gościem miesiąca na blogu Pomorze Craftuje! W ramach cyklu PKP (Pomorskie Kobiety Przedsiębiorcze) przeprowadzono ze mną wywiad. Zapraszam gorąco do lektury, gdzie podzieliłam się informacjami odnośnie mojego szyciowego i pozaszyciowego trybu: KLIK
Bycie gościem miesiąca pozwala też na dyktowanie warunków! Dlatego też...

#2
Ruszył konkurs, w którym mogłam wyznaczyć temat przewodni! Nie mogło być inaczej: konkurs rozgrywa się pod hasłem: "polne kwiaty". Do wygrania polna nerka mojego autorstwa! Więcej szczegółów znajduje się tutaj: KLIK. Rękodzielnicy! Biegnijcie na łąki szukać inspiracji! Wyzywam Was!
#3
Jutro, w sobotę w godz. 11:00-18:00 można spotkać mnie na zjeździe Szamochodów w Gdańsku, organizowanym przez Protokulturę na terenie stoczni. Link do wydarzenia: KLIK.

#4
Najważniejsze!
Po raz pierwszy mogę zaprosić Was na warsztaty, które będę miała przyjemność poprowadzić! Przy mojej pomocy uszyjesz odblaskowego liska, bezpiecznego Towarzysza wszelkich podróży! 


Informacje techniczne:
15.05, Sztuka Wyboru w Gdańsku, salka na I piętrze
godz. 14:30-16:00.
koszt. 40 zł (1 os / + 1 dziecko, kolejna pociecha +20 zł)
1,5 godz. miłej zabawy dla dużych i małych! W  tym czasie możesz zrobić tyle lisów, ile dasz radę! Możesz zasiedlić nimi cały dom i las! ;) Wszystkie materiały będą dostępne. 
ZAPISY: info@joanka-z.pl

Warsztat będzie towarzyszył imprezie urodzinowej MAMYWENE. Ten fantastyczny, trójmiejski kolektyw obchodzi swoje 2. urodziny! Z tej okazji Dziewczyny przygotowały dla Was szereg atrakcji! Lisie warsztaty będą tylko jedną z nich!

Koniec ogłoszeń parafialnych. Poczytajcie lekturę, a potem wpadnijcie koniecznie na wydarzenia i kolejny post! Dopracowuję go, będzie dla mnie ważny.

Do zobaczenia i miłego weekendu!
Zakręcona jak słoik Joanka

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ciekawy wywiad. Bardzo przyjemnie i lekko się czyta do kawa rano ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :) No i dobrze, że wróciłaś!

      Usuń
  2. A ja dzięki temu wywiadowi nieco Cię poznałam, gdyż dopiero niedawno na Ciebie, wirtualną natrafiłam :) Z chęcią wezmę udział w następnym wyzwaniu " slow sewing", gdyż ta filozofia jest mi niezmiernie bliska:) Na to do 19.05. już się niestety nie załapię... Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ale ale! Zostałam pomylona z Joulenką, to ona prowadzi wyzwanie "slow sewing", moje wyzwanie trwa do 9.06, więc jest sporo czasu! ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe