Bluza w lisy

10:00


Długo szukałam w stercie gazet wykroju, który uznałabym za TEN JEDYNY. Wpadł mi w oko model szyty przez MONAfakturę, ale akurat (jak na złość!) wydania z tym wykrojem nie mam w swoim makulaturowym zbiorze. Chociaż TEN wykrój, który wyszukałam, chyba nie przez przypadek został opisany w Budzie jako "chwile szczęścia", ha! Po nitce do kłębka. Tak oto uszyłam dla siebie w końcu coś ładnego! Przed Wami zapowiadana wcześniej (o tu) bluza - model 119 z Burdy 1/2013! 

model 119, Burda 1/2013
Bluzę z reglanowym rękawem uszyłam z kupionej specjalnie na ten cel pętelkowej dzianiny w cudny lisi wzór - jak się miałam nie oprzeć? Zwykle noszę bluzki w rozmiarze 38, ale wykrój skroiłam według r. 36, cięłam bez zapasu na szwy. Postanowiłam usunąć jedwabne wstawki - dekolt wykończyłam ściągaczem, dzięki czemu "piżamkowa szmatka" przybrała postać normalnej bluzy.

Bluzę uszyłam na goszczącej u mnie JUKI HZL-F600. Dzianinę przeszywałam drobnym zygzakiem, wykończenia obszywałam zachowującym elastyczność ściegiem ozdobnym, który zdał rolę jako zastępczy dla owerlockowego

 
Jestem zachwycona!
 
Tyle z mojej strony. Teraz napiszcie co Wy na to? :)
Joanka

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Świetna! Szyłam już wg tego wykroju, ale tak przerobiłam dekolt, że nie da się jej nosić - czeka na przeróbkę ;) Za to rękawy z marszczeniem bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna! Choć od siebie dodałabym jeszcze ściągacz na dole lub szerszą listwę, żeby materiał nie falował.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągacz musi dobrze wyglądać w tym modelu, ale nie chciałam sobie na niego pozwolić, bo nie lubię jak mi się zawsze podwijają bluzy przy moich szerokich biodrach i wąskiej talii ;)

      Usuń
  4. Świetna. Fantastyczny ten print :) Lubię takie ragalanowe bluzy, pamiętam ten burdowy wykrój i ma jak dla mnie zbyt duży dekolt. (irytowałyby mnie wystające ramiączka czy gołe ramię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Print mnie pokonał, musiałam kupić ten materiał! Kiedyś też nie lubiłam jak coś mi odsłaniało ramię, teraz minęło ;)

      Usuń
  5. Ja na to - totalnie urocze liski! :D I bardzo podoba mi się krój tej bluzy, bo lubię takie wykończenie u góry, ale nie znoszę jak są takie też u dołu, bo mi się taka bluza potem nie układa. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. AAaaaaaaaaa! Jaka boska !!! Lisy są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie uszyta!:) Gratuluję zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Print świetny i wykończenie dekoltu bardzo mi się podoba. Też nie lubię ściągaczy na dole, czuję jakby mi się gubiła przez to talia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powiem wpadła mi w oko :) Ja bym dla siebie zrobiła mniejszy dekolt tak jak koleżanka wyżej napisała również by mnie irytowało wystające ramiączko ale było mi tez zimno w plecy bo ja zmarzlak :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna Ci ta bluza/bluzka wyszła :) Ja teraz rozpracowuję na mojej maszynie jak szyć dzianiny i chętnie bym sobie taką uszyła i lisy cudne!
    Ewa z http://zglowawchmurach-art-butik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj drobnym zygzakiem (materiał pracuje i ścieg prosty w pewnym momencie po prostu pęknie) i wszystko wyjdzie :)

      Usuń
  11. Fajne te lisy :D Ładnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza! Baaardzo podobają mi się te lisy:) Też mam taki problem ze ściągaczami na dole - całkowicie chowają talię, przez co wyglądam w nich jak Buka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Albo pączek :D

      Usuń
  13. Super bluza! Ja też właśnie uszyłam bluzę, tylko z lisów na mięcie i dla córki :) http://mana-j.blogspot.co.uk/2016/02/lisia-bluza-z-uszami.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super. Chociaż sama preferuję rzeczy trochę dłuższe, to i tak chętnie bym wskoczyła w taką <3

    OdpowiedzUsuń
  15. lobię ten krój bluzek.wykończenie perfekt,no i ta etykietka,świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. materiał niesamowity:) cudne wykonanie:) w takiej bluzie to aż chce się chodzić:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe