Wasze zdrowie!

17:23




Co to był za rok! Pełen nieprzeżytych wcześniej wrażeń i łez z powodów, z których nie miałam okazji wcześniej ryczeć: ślub, podróż w nieznane, zmiana mieszkania, przenosiny w sąsiedztwo lasu i nieoczekiwana miesięczna przerwa od zwykłego życia w postaci złamanego obojczyka. Moje zeszłoroczne plany blogowe wzięły łeb, ale czuję się usprawiedliwiona, bo spełniłam prawie całą listę marzeń z dotychczasowej listy życia! Ale nie martwcie się - lista jest zaktualizowana, a w efekcie długoterminowego braku szycia ubrań doprowadziłam swoją szafę do totalnej katastrofy i chodzę tylko w kilku ciuchach na zmianę. Stąd nowe plany noworoczne ;) Z osiągnięć na polu szyciowym mogę pochwalić się spełnieniem dwóch marzeń: zakupu przemysłowej stębnówki i otrzymania zabytkowego Singera. Z kolei Nowy Rok zacznę z dwiema nowymi, testowymi maszynami - będziecie o tym wiedzieć. Dla siebie tak naprawdę przez ten rok uszyłam niewiele: pokrowiec na matę i pasek do jogi, 2 opaski rowerowe (bo jedną oczywiście zdążyłam zgubić), kosmetyczkę, nieudany kardigan i przerobiłam kilka koszulek. No i powstało dzieło i duma mojego dotychczasowego mojego życia: suknia ślubna. Nie jest to jednak miarą tego roku - uszyłam setki rzeczy, które wywołały masę uśmiechów na innych twarzach, nie tylko mojej - dla takich radości się szyje i żyje :) Tworzę sobie też konkurenta w postaci Pawła, któremu szycie idzie już całkiem nieźle!


Tak naprawdę ramę posta, który chciałam dziś opublikować napisałam roboczo rok temu, po napisaniu tego KLIK. Wypisałam co konkretnie zrobię i miałam się tego trzymać z nadzieją, że opublikuję wpis bez potrzeby zmian treści. Wiadomo, że tak nie mogło wyjść i już więcej tego nie zrobię! Idę grzać wino, aby z grzańcem wybrać się dziś w las i wypić Wasze zdrowie! Bez Waszego nieustannego wsparcia byłoby ciężej i nie smakowałoby tak słodko. 

Życzę Wam niekończących się pokładów kreatywnej energii, która pomoże plany zmieniać w dokonane czyny! 

Joanka

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Tak pięknie napisałaś tego posta, że aż nie wiem co napisać a chce się pozostawić ślad, że byłam, że czytam, że podziwiam, że kibicuję i życzę żeby się działo samo dobre na drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Dzięki Wam jestem i ja, więc każdy ślad jest przemile widziany :) Niech się darzy!

      Usuń
  2. ehhh fajnie że jesteś zadowolona z minionego roku, u mnie tez łez było sporo liczę ze w 2016 wykaraskam się z kłopotów i rozterek
    Szczęsliwego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! Kłopoty też uczą i też miałam ich sporo - najważniejsze, aby wyszły na dobre w jakiejkolwiek postaci :) Powodzenia!

      Usuń
  3. Ciekawy miałaś rok :) Oby kolejny był równie ciekawy, ale mniej bolesny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak naprawdę życzę sobie spokoju, bo działo się dużo :) Każdemu życzę takiej ilości miłych przewrotów!

      Usuń
  4. Nie ma co planować zbyt wiele, bo w międzyczasie sporo się zmienia! :) Ale sukcesów było w tym roku sporo i za to Cię podziwiam! I za Twoją piękną suknię też!

    OdpowiedzUsuń
  5. To cudowne gdy spełniają się nasze marzenia i realizują plany. Piękne podsumowanie. Niech ten Nowy Rok będzie jeszcze piękniejszy i pełen radości i szczęścia no i bez złamanych obojczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! A ż(sz)yciowych niespodzianek tylko z happy endem ;-) Jak wiać czasem wychodzą na dobre :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe