Tkanina, która uratowała mi tyłek.

00:11

3 lata. Słownie: trzy. TRZY lata tkanina leżała i czekała... do dziś.



Zamiast wziąć ją po prostu z półki wymyślałam różne cuda: sowy i prezentypiernikowe sercachoinkipiernikowe ludziki. Co roku przygotowuję mini paczki z ręcznie wykonanymi ozdobami i rozdaję rodzinie. W tym roku maksymalnie skurczony czas przygotowań do świąt popchnął mnie w stronę półki, gdzie czekała grzecznie ONA - bawełna z nadrukowanymi sercami przypominającymi ciastka. Jak dobrze, że proste rozwiązania nie zawodzą nigdy!



Uciekam do kuchni, bo u mnie najwyższa pora na pieczenie pierników. Jutro i pojutrze przy rodzinnych stołach padnie na pewno prześciganie, która porządna gospodyni wzięła się za pierniki odpowiednio wcześnie. Będę świecić oczami jak paląca się właśnie żarówka w kuchni;)


Wesołych Świąt Kochani!
Joanka

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ozdoby wyszły świetne, rzeczywiście wyglądają jak pierniczki. Muszę w końcu kupić sobie taki wałek z wzorkami bo widzę, że ciastka wyglądają fajniutko ;) Wesołych i zdrowych Świąt życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wzajemnie! Wałek polecam - dekoracje powstają w mig i nie trzeba już ciastek dodatkowo ozdabiać, bo są po prostu cudne! :)

      Usuń
  2. Cudny ten materiał, odpowiednio się uleżał i wyczekał na swój moment :) Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Materiał czekał po prostu na odpowiedni moment :) A Twoje pierniki z takim wzorem będą wyglądać obłędnie. Spokojnych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nic nie dzieje się bez przyczyny ;)

      Usuń
  4. Jak mawia moja ciotka, materiał w dechę a pomysł to już w dwie dechy :D w tym roku u mnie inaczej, zazwyczaj była biżuteria a teraz zasiadłam do maszyny i szyłam i szyłam, choć czasu mało to skromne prezenty udało się wymodzić :) Spokojnego czasu w te Święta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki z...sty wałek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo stylowe te serduszka:) A taki bajerancki wałek widzę po raz pierwszy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wałki jakiś czas temu wyszły na rynek, są super! Swój wałek mam od zeszłego roku - zrobiłam sobie prezent na święta. Rok temu też robiłam takie wzorzyste pierniki i okazały się super upominkiem (http://joanka-z.blogspot.com/2014/12/wesoych-swiat.html). Dobrze wydane pieniądze! Tak jak pieniądze wydane na tą tkaninę :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe