Podkładka Teekanne Love

00:06

Dzisiaj chcę Wam pokazać coś wyjątkowego - coś, co przygotowałam dla... Teekanne! 


Oto podkładka, pełniącą również rolę dekoracyjnej serwety, wykonana z warkoczy splecionych z nieużywanych (i wypranych ;) ) t-shirtów. Wykonanie jej było prawdziwą przyjemnością, ponieważ moja praca stanowi nagrodę w konkursie, organizowanym przez Teekanne. Zostałam poproszona o wykonanie nagrody inspirowanej, jak i sam konkurs, aromatem nowej herbaty Teekanne Love o smaku granatu. Popijając tę naprawdę pyszną herbatę przyszła mi na myśl mięsista serweta w odcieniach czerwieni i bordo - idealna, by postawić na niej gorący dzbanuszek. 
  

Jak Wam się podoba taka herbaciana interpretacja? Mam nadzieję, że nagroda zachęci Was do wzięcia udziału w konkursie (KLIK), a serweta ozdobi stół którejś/któregoś z Was!

Jeśli podoba się Wam tego typu podkładka zapraszam Was gorąco do mojej koleżanki Alicji, która przygotowała dla Was tutorial: KLIK . To naprawdę fantastyczny pomysł na recykling nieużywanych koszulek!

Joanka

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Jaka pięknaaaaa! Mogłabyś się podzielić jakimś linkiem do tutoriala czy czegoś, bardzo bym chciała wiedzieć, jak takie cudo stworzyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - zapraszam na tutka, który przygotowała moja kumpela Alicja: http://azrekodzielo.blogspot.com/2014/04/tutorial-dywanik-z-t-shirtow.html.
      Jestem trakcie robienia takiego dywanu, ale od pół roku skończyć nie mogę ;)

      Usuń
    2. Super, dziękuję!!! :)

      Usuń
  2. świetna:) pozwól że spróbuje sobie taką na święta zrobić:) biało-czerwoną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Zachęcam,bo to super sposób na wykorzystanie koszulek ;)

      Usuń
  3. Serweta wyszła cudownie ! Moja mama robi podobne, ale w większym rozmiarze na dywaniki ;) Świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło :) ja się zabieram za coś takiego od paru miesięcy i jeszcze nie zaczęłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy30/4/16

    myslałam, ze bedzie cos o herbatce teekanne love, bo uwielbiam i chcialam o niej poczytac, a masz strone bardzo wysoko wypozycjonowana :) ale podkładka bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że to blog rękodzielniczy, a nie herbaciany ;) A herbatkę też lubię!

      Usuń
  6. Ależ uzyskałaś efekt ;) Na takie wykorzystanie starych koszulek jeszcze nie wpadłam, ale na pewno się zainspiruję.
    Przy okazji może ktoś chciałby wygrac zestaw herbat Teekanne? Jeśli tak to zapraszam tutaj

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe