Mikołajki tuż tuż! Jak uszyć skarpetę na prezenty?

23:30

Nie wiem jak u Was, ale u mnie w domu nigdy nie mogło zabraknąć w tej dzień skarpety wiszącej w przedpokoju w domu. Od lat, co roku przychodził ten dzień, kiedy zawisła ONA - ciągle ta sama, odwieczna, czerwono-zielona skarpeta, dźwigająca przeważnie rózgi dla mnie i dla braci ;) 

Z okazji zbliżających się Mikołajek przygotowałam dla Pomorze Craftuje tutorial na uszycie skarpety pełniącej rolę dekoracyjną i magazynową w zakresie drobnych upominków (nie zachęcam do pakowania rózg, bo jako dziecko gorzko płakałam jak odkrywałam w skarpecie badyle!). Mikołajki już za tydzień, w niedzielę - mam nadzieję, że znajdziecie w ciągu najbliższych dni chwilę i skorzystacie z tego tutoriala. Zachęcam Was gorąco, bo skarpeta jest naprawdę prosta do uszycia!

Tutorial -  KLIK!


Szyjcie, szyjcie! Ja już w końcu mogę i ciężko mnie od maszyny oderwać!
Pozdrawiam i macham do Was już sprawną ręką! ;)
Joanka

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Super że masz już sprawną rękę, trzymam kciuki żeby taka pozostała jak najdłużej :)
    Tutek na skarpetę fajny i łatwy na pewno się przyda nie jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biore sie do szycia. bedzie jak znalazl na mikolajki:)
    Ciesze sie ze wrocilas juz do pelni sil. Owocnego szycia zycze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na efekty :D Maszyna furkocze aż miło, a ja skaczę z radości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i pomocny tutorial na pewno skorzystam bo u mnie przygotowania na całego do targów 😆😆😆 niedługo pochwalę się na blogu wszystkim tym co teraz powstaje, będzie również skarpeta od "Joanki" 😆 cieszę się, że możesz już szyć i czekam na kolejne posty z uszytymi nowościami!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i pomocny tutorial na pewno skorzystam bo u mnie przygotowania na całego do targów 😆😆😆 niedługo pochwalę się na blogu wszystkim tym co teraz powstaje, będzie również skarpeta od "Joanki" 😆 cieszę się, że możesz już szyć i czekam na kolejne posty z uszytymi nowościami!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Chyba wezmę się za szycie i w tym roku zamiast upychać dzieciom prezenty pod łóżkiem, będą miały w skarpetach :D Dzięki. I cieszę się, że ręka już sprawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby zdrowie dopisało jak najdłużej bez takich niespodzianek :) Ja tez ostatnio szyłam skarpetę świąteczną. Piękny materiał :)

    PS. Świetne zdjęcie z liskiem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe