Książeczka sensoryczna

14:36

O nie, to jest chyba TA pora! Rozglądam się za zabawkami, zachwycają mnie dziecięce pokoiki, coraz częściej łapię się na myśli "tak, z Pawła będzie fantastyczny ojciec". Remontując nowe mieszkanie myślę jak to tu będzie jak będzie Dzidzia. Śnią mi się moje porody i to różnych wariantach! Myśli tych nie rozgania nawet to, co szyję. Mając jeszcze sprawną rękę uszyłam jakiś czas temu książeczkę sensoryczną. Już wiem, że swojemu dziecku też taką uszyję!


Kostki edukacyjne wyewoluowały w formę bardziej płaską i powstała taka oto książeczka, uszyta z myślą o nowo rodzącym się chłopcu. Ma osiem stron. Książeczkę szyłam "po godzinach" przez około 2 tygodnie. Niektóre z elementów mają wszytą szeleszczącą folię, lub są wypełnione grochem lub fasolą. Wykonanie każdej ze stron było pracochłonne, ale musicie przyznać, że efekt jest wart tego czasu, a książeczka powinna posłużyć na lata :)


Co Wy na to? Boję się, że jak już zajdę w ciążę to Was tak zaleję postami, że nie będziecie chcieli u zaglądać!
Joanka

You Might Also Like

54 komentarze

  1. Asiu, do tej pory cichutko podglądałam, jak świetne rzeczy tworzysz, ale dzisiaj muszę się"ujawnić" i powiedzieć, że ta książeczka jest genialna i w żadnym sklepie nie widziałam tak rozbudowanej, a przede wszystkim przemyślanej książeczki sensorycznej. A wiem, co mówię. Mój Filip byłby zachwycony :)
    dawna koleżanka pozdrawia! (a teraz zgadnij kto ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany.. teraz mam zagwozdkę! Natalia to Ty? :D
      Rady Mam w zakresie mojego szycia dla dzieci są na wagę złota, dziękuję! :)

      Usuń
    2. :D :D :D o rany nie widziałam, że masz bloga! Co za niespodzianka! Do tego widzę tam masę inspiracji <3

      Usuń
  2. A można taka u Ciebie zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można :) Jak ręka wróci do formy to będę szyła jak szalona :D

      Usuń
    2. ja chętnie też zamówię :)

      Usuń
  3. Jest piękna. Dokładnie pamiętam TĘ chwilę. Taki wewnętrzny przymus, choć cale jestestwo mówiło, że się do tego organicznie na nadaję. ;-) Ale mus był. I jest Kornelia. Kilka dni temu minął jej pierwszy miesiąc.

    Nerki zielarskie dotarły. Czekam na gościa, który bardzo mi pomógł, kiedy dopadły mnie wątpliwości i Baby Blues, na przydługim pobycie w szpitalu. To dla niej nerka zielona ;)

    Pozdrawiam, AŁ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Niech długo Wam służą :)

      Usuń
  4. O jejku jaka piękna książeczka : ) Masz talent i to wielki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cierpliwość,to jest słowo klucz ;)

      Usuń
  5. Rewelacja! Tak piękniej dawno nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała! Zachwycałam się kostką, zaraz zachwycam się książeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest boska! Jakie oryginalne pomysły!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna książeczka! Aż Ci zazdroszczę tego dzieciowego zachwytu, bo u mnie nic a nic, a jestem w ciąży i hormony powinny działać. Oczywiście bardzo się cieszę, że będzie młode, ale bez wzruszeń nad ubrankami i akcesoriami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz można to zwalić na jesienną szarugę. Nie znam dziewczyny, która przechodziła smuto przez ten czas, fajerwerki odezwały się zawsze, prędzej albo później. Przyjdzie, spokojnie :)

      Usuń
  9. Zalewaj, bo warto takie cuda oglądac Az załuję, że moja córka już wyrasta z takich książeczek, bo jest boska! Trilion trilionów razy lepsza od sklepowych badziewiastych :) Chcę więcej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszła Ci ta książeczka. Pewnie dużo pracy, ale jaka satysfakcja. Przemyślana i cudownie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra książeczka widać, że dużo pracy przy niej było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sporo, ale warto - to jest bardzo miłe szycie :)

      Usuń
  12. Książeczka jest bombowa:) żałuję , że moje dzieci takiej nie miały :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Całość suuuper, a niedźwiadek mnie rozłada na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pomysłowe :) a zalewaj postami ja tu zawsze chętnie zaglądam , a jak już będą takie różności dla dzieci to tym bardziej.. chociaż jeszcze się nie spodziewam :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo, aż szkoda, że kiedyś nie był znany taki rodzaj zabawek albo był tylko nie był tak popularny:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12/11/15

    Jest piękna :) najładniejsza książeczka sensoryczna jaką widziałam. Świetne pomysły i wykonanie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najładnejsza, jaką widziałam! Ja kupiłam swego czasu książeczkę z leśnym motywem (o taką http://www.fabrykawafelkow.pl/ksiazeczki-/435-ksiazeczka-edukacyjna-z-gryzakiem-skip-hop--879674002593.html), ale zupełnie się nie umywa! Może dlatego moje dziecko jej nie poważało:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ale ten pomysł na drzewko mimo wszystko jest super! ;)

      Usuń
  18. Świetna książeczka!!! A moja od lipca leży w częściach i aż wstyd, bo miała być prezentem dla chrześniaka. Muszę się za nią w końcu zabrać. Od tygodnia pod stopką jeszcze inna się kula :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna. Przemyślana i dopracowana w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej nie przeszłaby moich norm jakości ;)

      Usuń
  20. WOW!! super ta książeczka, trzeciemu synowi taką uszyję (motywacja do kolejnego potomka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie "zabawki". Są miłe w dotyku, jedyne w swoim rodzaju i jeszcze edukacyjne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. boska! Mój syn powiedziałby "ła ła łał" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. witam :) A jaka cena książeczki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracę nad książeczką wyceniam na 250 zł + przesyłka. Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Cudna ta ksiazeczka :) Ile czasu zajmuje realizacja takiego zamowienia? Przy wiekszej ilosci sztuk mozna liczyc na jakis rabat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, uszycie książeczki zajmuje mi ciągiem (a tak się nigdy nie dzieje) około 3 pełne dni od rana do wieczora i raczej nie mogę sobie pozwolić na szycie większej ilości egzemplarzy. Ale pojedyncze zamówienia przyjmuję z chęcią :)

      Usuń
  25. Witam, jaka cena książeczki i jaki czas oczekiwania? 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi widnieją powyżej ;)

      Usuń
  26. Czy strony między bawełna są czymś usztywnione?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy strony między bawełna są czymś usztywnione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, inaczej by się rozpadła przy kilku podejściach ;) Pracowałam w centrum naukowym, nie raz naprawiałam rzeczy z kącika dla dzieci - wiem jakie mają destrukcyjne możliwości ;)

      Usuń
  28. Czy jest możliwość zamówienia takiej książeczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, proszę o kontakt mailowy: info@joanka-z.pl :)

      Usuń
  29. Cudowna! Proszę o informację, jak można zamówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy się ze mną skontaktować mailowo: info@joanka-z.pl ;)

      Usuń
  30. hej probuje wyslac maila ale caly czas mowi mi ze mail.nie istnieje. czy zmienilas moze adres.mailowy?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail bez zmian: info@joanka-z.pl :)

      Usuń
  31. Świetnie to wygląda! Książeczka robi wspaniałe wrażenie i pewnie pobudza wyobraźnię i zmusza to myślenia, gratuluje pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe