Zabawka edukacyjna - kostka sensoryczna

11:53

Przy takiej kostce można poczuć się dzieckiem!



Szycie zabawek sensorycznych jest absolutnie odprężające! Na co dzień jestem osobą chaotyczną ze zbombardowanym myślami łbem, ale jak tylko siadam przy maszynie to się wyłączam. Często porównuję to do wnętrza bańki - można do mnie mówić, wołać, krzyczeć, można nawet tańczyć - ja nie słyszę i nie widzę, robię swoje. W sumie porównanie do posiadającego własny napęd podwodnego, batyskafu też jest w moim przypadku OK. Planując szycie zabawki w momencie, kiedy nie dane mi jeszcze było zostać Mamą, próbuję porządnie wejść w inny sposób rozumowania świata i trafiam na fantastyczny bezkres "fajności"! Tworząc ścianki kostki zastanawiam się co bym ugryzła, gdzie włożyła paluszki, co bym ciągnęła, a gdzie musiałabym kombinować, aby coś mi nagle wyskoczyło lub zahałasowało. Gdzie umieścić coś miękkiego, pluszowego, śliskiego - a może ma szeleścić albo mieć w środku groch? Do tego żywe kolory! Tyle opcji! Można stworzyć całą historię, a sama zabawka sprawia równie dużo hecy dziecku jak i... rodzicom! Szycie każdej takiej zabawki jest przygodą - tym bardziej, że każda jest inna. Ta kostka została uszyta dla córeczki Asi z bloga J. Dark handmade. Miejmy nadzieję, że posłuży na długo, również kolejnym dzieciaczkom! :)


Poprzednie kostki możecie zobaczyć tutaj:
Chłopięca kostka dla Igora - klik oraz zwierzęca kostka dla małej Janki - klik.

Pozdrowienia,
Joanka

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Świetna ! na każdym boku zupełnie inna historia. Dopracowana w każdym szczególe i piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam restrykcyjne normy wykonania ;)

      Usuń
  2. I to wszytko ręcznie robione ? Jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, całą kostkę wykonałam sama. Robi wrażenie, prawda? W rzeczywistości robi większe bo jest spora - ma ok. 30x30x30 cm ;) Bardzo czasochłonna praca, ale zawsze warta poświęconych godzin :)

      Usuń
    2. Żaba i sowy extra !!! Ładniutkie te kostki tworzysz :) W rzeczywistości jest taka duża? Fajnie :) a ja myślałam, ze to takie maleństwa ;)

      Usuń
    3. W rzeczywistości jest naprawdę duża, ale dzięki temu wygodnie się szyje różne elementy.

      Usuń
  3. Dziękuję!! :D wszystkim najbardziej przypadła do gustu żaba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszyłam jak wpadłam na pomysł tego lepa na muchy ;)

      Usuń
  4. Jest piękna... Niezwykle dopracowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle szczegółów! Suwaki, sznurówki, guziki, tyle kolorów i materiałów... Podziwiam za ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! faktycznie można się nią bawić bez końca! Ale zabawy z szyciem też cała masa przy takiej kostce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiele godzin pracy... ale warto :)

      Usuń
  7. Świetna! Gratuluję pomysłów i... ogromu pracy. Zgadzam się, że jednak warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie można kupić Twoje kostki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie wykonuję je wyłącznie na indywidualne zamówienie. W razie chęci współpracy zapraszam do kontaktu - info@joanka-z.pl. Nie gryzę! ;)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podobają! Myślę o stworzeniu tego typu zabawki dla mojego Siostrzeńca... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem otwarta na propozycje ;)

      Usuń
  10. Świetna kostka, słodka, śliczna, kreatywna, idealna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że się Wam podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi zęby krokodyla przypadły najbardziej do gustu.
    Fajna zabawa, nawet dla mnie starej, w oglądanie co na kostce się dzieje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi znajomi i rodzina też mieli zabawę jakby byli dziećmi :D Oczy im się błyszczały i piszczeli z uciechy jak brali zabawkę do rąk - a duża to jest zabawka!

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe