Tą nerką Was zaskoczę.

15:42

Wygląda jak zwykła "Zielarka" dostępna w sprzedaży, ale taka nie jest. Co w niej jest innego? Otóż jest to nerka... dla Diabetyczki.



Nerka została w pełni przystosowana do noszenia pompy insulinowej. Zadanie było dla mnie trudne, ponieważ nie mam wśród znajomych cukrzyków i nie miałam nigdy styczności z takim sprzętem - każdy szczegół był więc w pełni przemyślany i konsultowany z Olgą, która postanowiła sprawić z moją pomocą prezent Przyjaciółce. 

Główna komora nerki wyposażona została w kieszeń, dostępną od góry na rzepy - to w niej Przyjaciółka Olgi nosi teraz pompę. Tył ścianki tej kieszeni (i jednocześnie tył nerki) musiał posiadać miękkie, wyścielone od wewnątrz materiałem miejsca na dreny. Otwory zabezpieczyłam od zewnątrz listwą z ekoskóry, podszytą miękką bawełną - nic nie może uszkodzić kabli! Kieszeń na zamek została ukryta w przedniej ściance głównej komory nerki. Tak ją tak ukryłam, że nawet jej nie widać na zdjęciach! 

Tylna ścianka wewnętrznej komory i widoczne wewnętrzne wejścia na kabelki
Po zszyciu:

Teraz przyjaciółka Olgi może nosić bezpiecznie pompę, wiedząc, że jej nie wypadnie, nie odczepi się od paska lub nie uszkodzi czy zamoczy. Przy okazji może mieć przy sobie inne podręczne rzeczy.

Co Wy na to? Jeśli wśród Was są diabetycy - z chęcią poznam Waszą opinię!
Joanka

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Super :) Praktyka i ładny wygląd w jednym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja dewiza, cieszę się, że dostrzegalna ;)

      Usuń
  2. Niby mała rzecz, a na pewno cieszy i ułatwia dużo. :)
    A poza tym bardzo ładna ta nerka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mam nadzieję, że teraz jest dużo łatwiej!

      Usuń
  3. Nie dość że ładna to jeszcze jaka praktyczna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma innej opcji - pragmatyzm przede wszystkim ;) Dzięki!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten len to jeden z moich ulubionych i najcenniejszych materiałów :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł! Z nerką od Ciebie nawet taka nie najzdrowsza codzienność będzie przyjemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką szczerą nadzieję :)

      Usuń
  6. Otwieram blogovin i myślę,"czym mnie dziś zaskoczyć?", no i proszę po raz kolejny coś niesamowitego i praktycznego. Moja przyjaciółka również zmaga się z tą chorobą i chyba tylko takim prezentem mogę jej pomóc spojrzeć troszkę radośniej na trudną rzeczywistość :) Dziękuję J. za ten pomysł, niedługo się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, cieszę się, że się udało zaskoczyć i zainspirować do prezentu! :) Będzie mi bardzo miło jeśli Twoja Przyjaciółka również uzna taką nerkę za skuteczne rozwiązanie! Cieszę się, że jestem w stanie swoimi rękami dostosować produkty dla każdego i że bariery nie istnieją :)

      Usuń
  7. wow, świetne! Sama choruję na cukrzycę i nie rozstaję się z moją pompą ;) Taka nerka w wielu sytuacjach mogłaby ułatwić życie mi, jak i innym osobom zmagającym się z tą chorobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, czyli jednak! Cieszę się, że wyszło, ponieważ nie znam strony praktyczności w tej chorobie - dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  8. chylę czoła, nerka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Very artistic! I love your talent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudne miałaś zadanie ale wykonałaś je perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Nie lada wyzwanie, a pięknie wykonane. Perfekcjonizm widać w każdym calu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć nie jestem diabetyczką, wydaje mi się idealna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Jestem zachwycona pomysłem. Moja pompa ciągle gdzieś mi spada i obija się o ściany, zwisa na kabelku i dynda i ogólnie rożne dziwne rzeczy, z racji tego, że raczej do spokojnych nie należę. Zazdroszczę posiadaczce i tym samym zwracam się z pytaniem o możliwość zakupienia podobnego produktu, tylko może odrobinę w ciemniejszych tonacjach?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że istnieje możliwość! Zerknij Anjes u góry strony na zakładkę "Sklep" - znajdziesz tam dostępne modele oraz możliwość zamówień indywidualnych (a tam wzornik materiałów) :)

      Usuń
  14. Świetny pomysł! Napewno ta osoba doceni taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna nerka i gratulacje za piękne (jak zawsze!) wykonanie:) Również zamówimy nerkę na pompę - jednak jak najmniejszą bo dla naszej rocznej diabetyczki;) Pozdrawiam! Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nieukrywaną radością chętnie pomogę wykonując taką małą saszetkę :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe