Joanka w pigułce - wywiad z Qrkoko!

22:17

Oto ja i moja historia blogowo-firmowa historia zamknięta w 20 min.

Nigdy nie nadawałam się na konferansjera, więc dziwnie mi zapraszać na filmowy wywiad w ogóle, a co dopiero na taki przeprowadzony ze mną. I do tego taki, w którym obnażam swój chaos i nieskoordynowaną mimikę! Zacznę inaczej: znacie cykl Craft Break, prowadzony przez białostocką bloggerkę Qrkoko? Jeśli nie - nadróbcie prędko zaległości! Zapraszam na stronę Agaty i jej inspirujący cykl rozmów z rękodzielnikami, gdzie od dziś... znajdziecie i mnie.

Sięgnijcie po orzeszki, kakao, ciepłą herbatę, ciastka. Zapraszam na spotkanie ze mną w poniższym filmiku! Przeczytajcie też koniecznie TEN ARTYKUŁ - bez Was nie byłoby mnie taką, jaką jestem. Zobaczycie jak wiele dzięki Wam wszystkim  mam powodów do uśmiechu:)


Mam kilka wniosków:
- albo mi przepaliło styki z tremy lub z podniecenia - nie ma innego wytłumaczenia, żeby zapomnieć o tym, że pracowałabym z Williamem Morrisem (gdyby żył)!
- muszę przefarbować się znów na rudo
- powinnam sobie nagrać mój śmiech i puszczać jak będzie mi smutno.

A Wy? :)
Joanka

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Miło Cię poznać Joanko:) Bardzo radosna z Ciebie Istotka:) Pozdrawiam cieplutko!:)***
    ..a szyłaś może już portfele?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, miło mi :) Pewnie, że szyłam! Na przykład takie:
    http://joanka-z.blogspot.com/2013/10/portfele.html
    http://joanka-z.blogspot.com/2013/01/krakowskie-marzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gabrysia22/10/15

    Utalentowana z Ciebie osoba:) podziwiam , sama chciałabym rozpocząć taką przygodę, w listopadzie wybieram się na targi tekstylne w Rzgowie koło Łodzi fajne atrakcje, dużo wystawców i nowinki ze świata tekstyliów http://fasttextile.com/ Wybierasz się może słyszałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że przez nawał roboty nie mogę sobie pozwolić na taki luksus przebywania w świecie tkanin ;) Życzę powodzenia i samych miłych wrażeń!

      Usuń
  4. Uwielbiam twój blog, mogłabm godzinami siedzieć i podziwiać twoją twórczość ;-) Super wywiad, a co do koloru włosów to sama jestem zwolenniczką kolorów ciepłych- rudy, miodowy blond, czy obecny mój kolor- karmelowa czekolada ;-) i wydaje mi się, że tobie też bardziej pasował Rudy ;-)

    Pozdrawiam Ilona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będzie rudy, postanowione! ;)

      Usuń
  5. Anonimowy26/10/15

    Joanko niesamowicie ciepła i pozytywna osoba z Ciebie! :) Widać, że robisz to co kochasz i jesteś w tym prawdziwa. Z przyjemnością obejrzałam wywiad do samego końca :)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo, bardzo miło! Może następnym razem (o ile będzie!) będę miała większą odwagę, by pokazać się aż tak publicznie ;)

      Usuń
  6. Anonimowy28/10/15

    Nie mogę nie wyrazić swojego zachwytu Twoją osobowością. Masz dar, Twoja pomysłowość i pracowitość dają wspaniałe owoce. Chętnie do Ciebie zaglądam, nie pozostawiając śladu w komentarzach, ale widzę, że czytasz je i odpowiadasz piszącym, więc tym razem i ja dodam swoje "trzy grosze". Pozdrawiam Cię serdecznie. Dzidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, bardzo, bardzo mi miło :) Wszelkie komentarze są zawsze mile widziane - to dzięki nim, Waszej obecności doszłam do tego punktu w życiu i jestem jaka jestem :) Dziękuję!

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe