DIY: organizer z puszki

16:19

Kolejna dawka czegoś z niczego! Nadchodzący czas przygotowań do roku akademickiego zawsze skłaniał mnie do porządków na biurku ;) Zobaczcie jak w prosty sposób, bez wydawania pieniędzy, można przygotować sobie ciekawe organizery-kubki na długopisy, kredki, mazaki, pędzle i inne podręczne przedmioty. Bazą będą zwykle wyrzucane przez nas... puszki!



Czego potrzebujemy?
- puszki: po konserwach, kukurydzy, rybach, owocach, kocim lub psim jedzeniu (wyparzcie dobrze ;) ) - nadaje się każda! 
- sznurki, sznurówki, niepotrzebne resztki wstążek, mulina, kordonki, włóczka, resztki tkanin, tasiemek - wykorzystajcie twórczo resztki, jakie macie. 
- taśma dwustronna
- chwila relaksu dla siebie :)

Oczyśćmy puszkę z etykiety i naklejmy paski taśmy dwustronnej w miejscu, które chcemy ozdobić. Nie musicie zaklejać całej powierzchni, ale zróbcie to na tyle gęsto, aby nitka nie ślizgała się Wam po puszce. Początek sznurka przyklejamy do taśmy i owijamy, owijamy, owijamy. Skończmy tak, gdzie kończy się taśma dwustronna - przyklejmy do niej końcówkę sznurka. Gotowe!


Możemy też wykorzystać materiał. Ja przycięłam swój tak, aby miał wysokość puszki i był szerszy niż jej obwód. Górę i dół podwinęłam, podszyłam. Jeden bok przykleiłam za pomocą taśmy dwustronnej, otuliłam materiałem puszkę i przyszyłam drugi bok. Tak naprawdę materiał też możecie przykleić na taśmę dwustronną, o ile jest mocna :) 


Jak Wam się podoba taki recykling? Ja osobiście uwielbiam surowe materiały i mam w pracowni sporo prostych, wyczyszczonych metalowych puszek poowijanych grubą, lnianą nicią.


A zobaczcie w czym trzymam szpulki do maszyny - w puszce po szprotkach! Polecam :)


Być może organizery zainspirują Was do wzięcia udziału w trwającym na Pomorze Craftuje wyzwaniu "Witaj szkoło" - zachęcam :)
Joanka

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Wspaniały porządek! Super sprawa a taka prosta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie ! Zwłaszcza puszka po szprotkach. Od razu wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, puszka po szprotkach, zyskała świetne zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne organizery ale zamiast taśmy chyba lepiej użyć kleju Magic :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, próbowałam - ale lepiej przez przypadek przykleić się do taśmy niż babrać z klejem ;) Ale klej też jest dobrym pomysłem - Magic w sumie zawsze jest dobrym pomysłem ;)

      Usuń
  5. szprotki uwielbiam:) ale żeby w puszce szpulki przechowywać to nie wpadła,:) bomba:) ostatnio zbieram okrągłe małe puszki po tuńczyku (którego też uwielbiam:) na pewno na coś mi się przydadzą:):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijam piątkę wielbicielce rybek życząc wiele po-rybnych inspiracji :D

      Usuń
  6. Anonimowy21/9/15

    Dobry pomysł :-)
    Z ciekawości jeszcze zapytam, czym wygładzasz/maskujesz tę ostrą krawędź powstałą po otworzeniu puszki? Zawsze mam obawę, że potnę sobie na niej palce...
    Pozdrawiam.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Zapomniałam napisać w poście - proponuję użyć w tym celu kombinerek i dogiąć wewnętrzną krawędź do dołu. Niektóre puszki mają tą wystającą krawędź zbyt twardą - warto owinąć ją. np. taśmą izolacyjną :)

      Usuń
    2. Anonimowy22/9/15

      Dzięki :-)
      A.

      Usuń
  7. Super pomysły na wykorzystanie przedmiotów, które zawsze gdzieś w domu się znajdują pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przyszedł czas kiedy mi się chce robić tego typu rzeczy, fajna porada :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem dobra w robieniu takich rzeczy , ale sprobuje <3

    justyna-basisty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się zabawa - własnoręcznie robione przedmioty cieszą bardziej :) Powodzenia!

      Usuń
  10. świetne :) i jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Organizer na kreski córce zrobiłam, ale puszka po szprotkach to jest to!!! Super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy2/4/16

    Puszki to super pomysł-ja w puszce po pomidorach-(oczywiście ozdobionej- u mnie na styl marynarski- trzymam waciki do zmywania twarzy-z tej paskudnej workowej tuby zawsze mi wypadały ha,ha

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2/4/16

    Fajna stronka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, rozgość się! ;)

      Usuń
  14. I taka metalowa puszka to jest coś z czego można zrobić coś bardzo fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Really remarkable. Thanks for sharing with us. reflective fabric

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe