Pokrowiec na matę

19:14

Pamiętacie pokrowiec na matę, uszyty dla Marty i moje obietnice, że też sobie uszyję? Stało się, oto i on! Uszyty z zielonej kodury i mojego najcenniejszego surowego lnu w zielarski print. Bawełniany pasek jest regulowany na tyle, że mogę nosić pokrowiec na ramieniu i przerzucić na skos jak wsiadam na rower. Jestem nad wyraz zadowolona! Na etapie wstępnego zauroczenia samo noszenie maty daje więcej radochy niż samo ćwiczenie ^^ 




Po opublikowaniu wcześniejszego posta uszyłam jeszcze kilka pokrowców. Jako, że pytacie o nie dość często postanowiłam umieścić je w sklepikowej ofercie - będę pracować nad rozszerzeniem asortymentu! :)  

 

Namaste!
Joanka

You Might Also Like

7 komentarze

  1. :) super! Piękne sa te pokrowce! Twój podoba mi sie w szczególności, śliczna tkanina i fajny pomysł z kieszonką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te pokrowce, jednak Twój jest najpiękniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na przenoszenie maty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny:) może ja też w końcu moją matę odzieję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się do mojego zbieram i zebrać nie mogę ;) dodałaś mi trochę motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for giving posts and articles were very amazing. I really liked as a part of the article. With a nice and interesting topics. Has helped a lot of people who do not challenge things people should know. You need more publicize this because many people. Who know about it very few people know this. Success for you....!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe