06.06.2015

00:54


Nic byśmy nie osiągnęli, gdyby nie pomoc wielu osób, w tym naszych Przyjaciół i Rodziny!

Suknia ślubna - uszyłam i wykończyłam z ogromną pomocą Mamy.
Relację z pełnego determinacji szycia znajdziecie tu i tu.
Oprawa graficzna - nasz kochany świadek i Przyjaciel Jacek - Brzozo (https://jacekkuziemski.carbonmade.com/; fanpage - Brzozo)
(pamiętacie zaproszenia?)
Mucha Pawła - Bartek Design (na pewno pamiętacie Bartasa De z czasów blogowania!)
Pasek - uszyty przeze mnie, zdobiony przez haft wykonany przez Anię Modną Kozę wg grafik Brzoza

Makijaż - Ewa (Magiczne Pędzelki)
Zdjęcia - Adam Ościłowski (PanAdam.pl)


Drugi dzień spędziliśmy z najbliższymi przyjaciółmi robiąc porządnie okropione ognisko!


Dziękujemy wszystkim, którzy byli z nami i duchem i ciałem w tych  dniach!

Asia i Paweł

You Might Also Like

35 komentarze

  1. gratulacje, cudne fotki, zresztą para z Was bardzo Ładna, pozdrawiam i wszystkiego dobrego na nowej drodze:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądałaś Joasiu! Suknia, dodatki, buty - wszystko starannie przemyślane i dobrane. Jakże miła odmiana od tego co widuję na ślubnych zdjęciach zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna suknia i bardzo oryginalna :-) Na pewno to miłe uczucie wystąpić na tak ważnej uroczystości w czymś co samemu się stworzyło :-) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam porównania, ale myślę, że uczucie niezastąpione ;)

      Usuń
  4. Suknie ślubne to nie jest moja rzecz, ale twoja jest absolutnie fantastyczna :) bardzo podoba mi się również dobór obuwia :D brawo i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. suknia niezwykła-może nie moje do końca klimaty ale zachwyca: koronka i pasek... dobra robota:) tym bardziej podziwiam że samodzielnie zrobiona-to w dzisiejszych czasach cudowna odmiana:) fajna z Was para sto lat życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądaliście! Świetne zdjęcia, jeszcze raz gratulacje dla Was! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka świetna, zdjęcia piekne, buty mnie zachwyciły!!! Życzę Wam wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna suknia! <3 I otoczenie... bosko.
    Tak skromnie i w sercu natury czyli tak jak lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko cudne! Najlepszości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale oryginalnie! POdziwiam! Wszystkiego najlepszego! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4/8/15

    Piękne zdjęcia, świetne jest to gdzie rzucasz kieliszkiem a Twój mąż robi taką zmarszczoną minę ;D Świetnie oboje wyglądaliście! Choć jak pisałaś buty są zaskakujące ;D Zastanawiam się czy nie było Ci w nich trochę gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kieliszkiem była "mała" wpadka, bo rzuciłam go tam, gdzie nie miał trafić (przy okazji rozbiłam talerz) ^^ W butach było gorąco, tym bardziej, że mieliśmy bardzo gorący, duszny dzień, ale cierp ciało jak się chciało! A obtarłam nogi mniej niż Pablo, ha! :D

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia pięknego dnia.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia,klimatyczne:) na suknię nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie! Życzę Ci wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że cieszycie się razem z nami! Babcia jak zobaczyła moje buciory to myślałam, że mnie do Czorta pośle :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wesele, aż się miło patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka przecudna! Gratulacje i wielu lat szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała sukienka. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak już pisałam wcześniej w takiej sukni tylko wybrane Panny Młode wyglądałyby pięknie. Ty i ona "zgrywacie się" idealnie :) Fason klasyczny i piękny! Podziwiam detale - koronka, dodatki, a pasek... wow! Nooo i pantofelki pierwsza klasa ;) Jeszcze raz wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądałaś Joanko! Cała stylizacja przemyślana i dopracowana w 100% Raz jeszcze życzę pomyślności i wszystkiego co najlepsze na Nowej Drodze Życia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna suknia. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Joanno wyglądała cudnie. Świetny klimat. Bardzo żałuje że nie miałam więcej czasu na przygotowania do ślubu. Niecałe trzy miesiące. Może w którąś rocznicę to naprawimy. Ps. Podoba mi się Twój nos. I zapraszam do siebie. U mnie też slubnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod ogromnym wrażeniem sukni ;)
    i życzę Wam wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Wam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna suknia! :D

    Wszystkiego, wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooooo jak pięknie! A my dokładnie rok wcześniej też w lesie na polanie nad rzeką... i suknia moja też nie z zerwała a spod ręki zaprzyjaźnionej pani Halinki. Twoja piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe