Wyczaruj mi półkę!

23:38

Odkąd postanowiliśmy sprzedać mieszkanie w ogóle nie inwestujemy w meble. Jest tylko jeden mały problem: rzeczy ciągle przybywa! Na pytanie co robimy z wylewającymi się z szafy książkami padła natychmiastowa odpowiedź: ROBIMY PÓŁKĘ. Zrobiliśmy ją szybciej niż o niej pomyśleliśmy! 


Recykling idealny, szybki i z klimatem. Wykonanie półki zajmie Ci - uwaga - minutę. Jeśli zdecydujesz się przeszlifować deski papierem ściernym, co polecam - aż ok. 10 min! Wystarczą paski montażowe i drewniane skrzynki na owoce i warzywa, nic więcej. Skrzynki są często wyrzucane pod sklepami, warzywniakami i restauracjami - warto je wykorzystać! 


Dodatkowo stworzyliśmy zaszczytne miejsce dla szyszki pinii, przywiezionej z Włoch ;)


Drewniane skrzynki stanowią ostatnio obok palet jeden z głównych "budulców" recyklingowych. Wygodne w łączeniu, podatne na traktowanie jak klocki LEGO, do tego tak estetyczne w swej surowości i naturalności. Jak Wam się podoba taki efekt? Mi bardzo!

Pozdrawiam,
Joanka

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Sama ostatnio poluję na takie skrzynki. Efekt bardzo mi się podoba - zwłaszcza w stosunku do kosztów. A kot nie poluje na tę piękną szyszkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie, kot, nie poluje - drapak wygrywa ;)

      Usuń
  2. Super pomysł, wygląda świetnie :))

    PS. Napisałam maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja się zastanawiam czy zrobić półkę, czy stolik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik też zrobimy jak będziemy mieli jeszcze dwie ;)

      Usuń
  4. Ja mam stado półek z tych skrzynek, tylko w kolorze białym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj białe też są super, ale oboje wolimy surowe drewno ;)

      Usuń
  5. Sprytne. Ale ja najbardziej zwróciłam uwagę na kota. Wygląda tak fajnie, grubo. Kocham grube koty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną szukamy dla niej nowego domu! ;)

      Usuń
  6. No fajnie,fajnie :))
    aczkolwiek dla mnie to takie półki przejściowe,docelowo chyba bym nie postawiła w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych też bym nie zostawiła na lata, bo po prostu są trochę krzywe, ale jakbym miała proste to z chęcią :) Tym bardziej, że te, które mamy - mimo, że może nie wyglądają - są mocne i solidne :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe