Uchylę rąbka tajemnicy....

14:48

10 arkuszy białego papieru, 3 próbne prześcieradła, 4 m batystu, 3,5 m bawełny, 2 m tiulu i 24 m ręcznie wszywanej koronki. 4 dni szycia i 4 dni wszywania koronek. Dziś skończyłam obszywać rękawki. Ślub jutro!



Bodźcem do powstania sukienki była suknia ślubna James, prowadzącej bloga Bleubirdvintage (teraz obecna w sieci pod tym adresem Bleubirdblog). Moja wersja jest inna, prostsza i skromniejsza - zresztą... zobaczycie sami!


Trzymajcie kciuki!
Joanka

PS Udało się! Gotową suknię możecie zobaczyć w tym poście: KLIK

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Ooooo ja Cie. Wszystkiego dobrego. Na pewno będziesz najpiękniejszą Panną Młodą. Nie miałaś tremy że nie zdążysz z kiecką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, miałam z milion napadów paniki! ;)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za ładną pogodę i dobry humor ;) "urywki" sukienki wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ budujesz napięcie :-)
    Przyjmij najlepsze życzenia! I z niecierpliwością czekam na fotki całej sukni, z Panną Młodą na czele. Wszystkiego dobrego :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napięcie to nic przy tym co mam w głowie ;) Zdjęcia będą na pewno - muszę się Wam pochwalić całością :)

      Usuń
  4. Życzę pięknej pogody na jutro i niech Wam wszystko wyjdzie cudownie :) Sukni w całości nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pogodę mieliśmy aż za dobrą przez cały weekend!

      Usuń
  5. Koniecznie pokaż całość :-) Powodzenia jutro! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia będą jak tylko dostanę od fotografa, bo te zrobione na manekinie tylko kaleczą kieckę ;)

      Usuń
  6. Anonimowy5/6/15

    też jestem bardzo ciekawa efektu! zwłaszcza, że temat ślubnych sukni ostatnio bardzo mnie interesuje... powodzenia jutro!
    goś
    P.S.
    ta blogerka przypadkiem nie nazywa się James..? Aubrey to jej mąż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu... Rzeczywiście, jak mogłam żyć z tą przekręconą informacją?! ;)

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oj kiecka zapewne super :) pięknej pgody i szczęśliwego,długiego życia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomyśl, jak wiele z nas będzie z Tobą myślami !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele szczęścia na nowej drodze życia :)))))) Sukienka na pewno cudna wyszła, czekamy na fotki :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby jutrzejszy dzień był taki jak sobie wymarzyłaś. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne to co pokazalas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8/6/15

    a więc już jesteś żoną! gratulacje :)
    czekam na zdjęcia całości, pomysł wydaje się intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już oficjalnie Joanka J., ha! A najbardziej intrygujące to były... buty! ;)

      Usuń
  14. Hej Joanka, suknia bomba! A Aubrey to ten z brodą, Bleubird ma na imię James :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to wiem, niefortunna pomyłka - żyłam ze źle wygenerowaną informacją ;) Ale spoko, 2 lata temu dowiedziałam się, że to co piłam w przedszkolu nie było kakaem tylko kawą zbożową...

      Usuń
  15. Trochę się spoznilam ale życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!!! Mam nadzieje ze wszystko się odbyło tak jak to sobie wymarzylas. I czekam na zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było nawet lepiej,dziękuję! :)

      Usuń
  16. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! Miłości, miłości, miłości, wyrozumiałości i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze raz miłości :D Dzięki!

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też ;) Jak tylko dostanę od fotografa - wrzucę!

      Usuń
  18. wooooooooooowwww! Na bank byłaś przecudną Panną Młodą! Wszystkiego dobrego, żebyście zawsze byli szczęśliwi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego! Sukienka na pewno wyszła piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że spodoba się wam tak jak mnie!

      Usuń
  20. Coś wspaniałego! Życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się doczekać na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję. Podziwiam i życzę wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!!! Na pewno wyglądałaś cudnie, nie mogło być inaczej :) Pokaż się koniecznie w pełnej krasie. A odnośnie poprzedniego postu, to papier do wykrojów kupuję w papierniczym na Dmowskiego we Wrzeszczu, prawie zawsze jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zdjęcia pokażę jak tylko podeśle mi je fotograf! Teraz to już zamówiłam całą armię papieru na allegro i sama mogłabym otworzyć sklepik :D

      Usuń
  24. Od razu wiedziałam, że się inspirowałaś bleubird! Chyba pasek mnie naprowadził :) No i czekam na sesję ślubną :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama będziesz szyć tą wspaniałą sukienkę ślubną czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno uszyta i dawno "zużytkowana" ;)

      Usuń
  26. Jesteś tak niesamowicie inspirującą i ciekawą osobą, że aż chciałabym Cię poznać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - zawsze chętnie dam się zaprosić na kawę w Gdańsku :D

      Usuń
  27. Pięknie uszyta suknia ślubna! Gratuluję ślubu i kreatywności! Sukienka wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że podoba się już tak bardzo po samych detalach :D

    OdpowiedzUsuń
  29. No no, dzień przed ślubem kończyć sukienkę, trzeba mieć nerwy ze stali! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suknia dowodzi, że chyba je mam, bo kończyłam ze stoickim spokojem;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe