Pomorskie craftuje, ja z nim!

22:14

Postanowiłam, że napiszę ten post dzisiaj, drugiego kwietnia, aby ktoś nie odebrał tego jako żart. W szczególności, że sama trochę nie dowierzam. Jest mi miło ogłosić, że trafiłam do Design Teamu bloggerek prowadzących stronę Pomorskie Craftuje!

Jeśli którykolwiek z bloggerów zajmujących się hand made'm w obrębie województwa pomorskiego nie zna platformy - zachęcam migusiem do zapoznania się! Blog skupia osoby zajmujące się rękodziełem wszelkiej maści. Znajdziecie na nim bazę bloggerów (rzućcie okiem - być może któryś z nich jest Waszym sąsiadem?), inspiracje, tutoriale oraz wiele wyzwań tematycznych, motywujących do regularnej i kreatywnej pracy. Mam nadzieję, że na platformie zagości więcej szycia! To znaczy inaczej: jestem tego pewna, bo będę Wam przygotowywać tutoriale, ale liczę na to, że liczba szyjących odbiorców i aktywnych członków wzrośnie! Zapraszam Was serdecznie w imieniu całej ekipy!

Na pokład PC trafiłam w miłym momencie - strona obchodzi właśnie swoje 3  urodziny. Z tej okazji przygotowałyśmy dla Was konkurs. Zadanie jest proste: należy stworzyć dowolną pracę, w dowolnej technice pracę, nawiązującą do logo. Niebiesko-żółtego, marynistycznego szaleństwa czas start! Na zgłoszenia czekamy do 30 kwietnia. Nagrody - niespodzianka: przygotowałyśmy je dla Was same! Ja uszyłam portfelik/kosmetyczkę z soczystym żółtym wnętrzem. Szczegóły zabawy: KLIK

Życzę Wam i sobie dobrej zabawy!
Joanka

You Might Also Like

0 komentarze

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe