Jak uszyć prostą, dwustronną torbę na zakupy?

23:27

Materiałowa torba na zakupy - któż jej nie potrzebuje? Praktyczna, pojemna, wygodna, ekologiczna. A jakby tak jeszcze była... zmienna, jak my kobiety?


Uszycie dwustronnej torby jest bardzo proste i śmiało może stanowić pierwszy krok w przygodzie z szyciem, do czego gorąco zachęcam! Jako, że nie lubię się powtarzać to odsyłam Was do przygotowanej przeze mnie instrukcji na blogu Pomorze Craftuje.

W tele-graficznym skrócie:

Oto efekt końcowy. Jak to ładnie ujął mój Paweł: "jedna będzie na ziemniaki, druga na bale" ;)
Pełen, dokładny instruktaż znajdziecie TUTAJ - mam nadzieję, że okaże się pomocny!



A jakie są Wasze pomysły na urozmaicenie tak powszedniej rzeczy jaką jest materiałowa torba na zakupy? ;)

Pozdrowienia!

Wasza coraz bardziej nieobecna, coraz mniej przedślubna Joanka

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Super, dobry pomysł z tą dwustronnością:)
    ja bym jeszcze gdzieś dodała kieszonkę, na drobne czy bilety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, można ją ulepszać i dostosowywać do swoich potrzeb :) Zależało mi na stworzeniu najprostszej bazy, aby mogły skorzystać z tutka osoby stawiające pierwsze kroki w szyciu - nie chciałam już kombinować. Sama też nie raz wszywam kieszenie, a potem i tak wszystko wrzucam "do wora" ;)

      Usuń
  2. Świetny tutek :) i te kolory... Ja swego czasu poczyniłam kilka ze starych koszul ślubnego, ale zostały "rozszabrowane" przez koleżanki. Chyba czas zrobić nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaniechałam szycia toreb, a szkoda.. więc może wrócę do maszyny ;) dzięki za tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23/4/15

    Psst... Instruktaż, o którym myślisz, to przez "ż" ;-) A torba ładna. I jaki praktyczny dobór kolorów - no nie czarujmy się - noszenie kilogramów kartofli nie wpływa pozytywnie na żywą kolorystykę. Przyjmij też moje gratulacje z okazji zbliżającego się ślubu - oby wszystko szło zgodnie z planem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany - nocne pisanie mi nie służy ^^! Dzięki za uwagę i miłe słowa :) Oby wszystko poszło gładko...

      Usuń
  5. Niby takie proste....może jednak spróbuję? dziękuję! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało! Raz się żyje, a zrobione przez siebie zawsze inaczej "smakuje" ;)

      Usuń
  6. OOo dziekuje, stare zasłony czekają na skrojenie i uszycie z nich toreb:) Mam w planach takie w wycietymi nadrukami i starych tshirtów i falbankami :) A co! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bogato! Zasłony są do tego celu najlepsze! :D

      Usuń
  7. jest idealna , chyba i ja w końcu musze uszyc taka a nie jak to zwykle bywa nosic w kartonach zakupy lub w rekach . pozatym jak ja uwielbiam goladac twojego bloga daje mi dużo natchnienia do działania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej miło mi będzie jak podobna powstanie w Twoich rekach :D

      Usuń
  8. o boziu, boziu jaka piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba! Swego czasu też szyłam dużo toreb na zakupy czy plażę ;) Chyba dzięki tobie do tego powrócę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra torba na zakupy to podstawa, Twoja jest sympatyczna dla oka i na pewno sprawdza się w dwustronnym użytkowaniu, też mam podobną, tyle, że na wzór jednorazówki i też dwustronna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba świetna. Ja na swojej uszytej z "czystego" materiału namalowałam farbą do tkanin krawat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno taką uszyję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł super i przydatność takiej siatki na zakupy bardzo duża.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna torebka! Podoba mi się wzór na materiale !

    OdpowiedzUsuń
  15. very helpful for reader and get more information here, and i found this blog good infomation and sharing about all

    brother mfc 8860dn driver

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy4/10/16

    Uszyłam i mi wyszło:) jestem z siebie bardzo zadowolona;))) tylko z tymi kopertami mi nie wychodziło, jakieś takie zupełnie nie podobne do kopert w moim wykonaniu, więc jeszcze raz obszyłam dookoła. Super sprawa to szycie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, brawo! Gratuluję! O ile przyjemniej będzie się chodziło z taką własnoręcznie uszytą torbą, choćby krzywą, niż ze zwykłym "szmaciakiem" ze sklepu, prawda? :)

      Usuń
    2. Anonimowy6/10/16

      Prawda, prawda:)córci mojej trzylatce też się dziś skapła wersja mini, a co!

      Usuń
  17. Bardzo dobra instrukcja. Spróbuję za jakiś czas stworzyć własną torbę na zakupy. Ciekawe czy mi się uda. Maszyna czeka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna! Fajny pomysł z tą dwustronną podszewką! Ja uszyłam ostatnio taką torbę plażową pochwalę się:)
    http://www.dalwi.pl/2017/04/diy-jak-uszyc-torbe-plazowa.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe