Akcja mobilizacja: słonie dla dzieciaków!

23:00

Słyszeliście już o akcji „Setki słoni dla dzieciaków”? Ja dorzuciłam swoją cegiełkę, a nawet 7!

Celem akcji, prowadzonej przez fundację Słonie na Balkonie, jest zbiórka pluszowych słoników na rzecz Szpitala Psychiatrycznego w Łodzi. Założenie: każdy podopieczny otrzyma swojego słonika na szczęście. Apel jest zrozumiały: potrzeba setek, SETEK słoni! 

Organizatorzy przygotowali dla nas szablon z dwoma wykrojami do wyboru (KLIK), z kolei u Adeli znajdziecie instruktarz jak takiego słonika wykonać (KLIK). Przekonacie się szybko, że pluszaki są proste i niewielkie. Po uszyciu mają ok. 12x14 cm i są wielkości dłoni – można je śmiało uszyć ze skrawków, a co wytrwalsi mogą je uszyć ręcznie. Ja uszyłam hurtem 7 słoników. Szycie charytatywne daje zupełnie inną motywację do działania i nie umiem nigdy zatrzymać się na jednej sztuce. Czy istnieje dla rękodzielnika coś milszego niż myśl, że owoce pracy jego rąk wystarczą, by tak po prostu dać komuś radość i przynieść pomoc? Chyba nie :)


Wiecie, że lubię brać udział w takich akcjach. Myślę nie powinny być nam obojętne, bo uszycie zabawki jest tak naprawdę często chwilą relaksu, sposobem na wykorzystanie niepotrzebnych skrawków materiałów, zabawą – dla chorego dziecka to stanowczo coś więcej. Zachęcam! 

Szczegóły akcji i konkursu: KLIK.
Słoniki należy przesyłać na adres fundacji: ul. Gdańska 90, lok 3-1, 90-508 Łódź. 

Dodatkowo można też wziąć udział w konkursie – nagrodą główną jest maszyna do szycia. Ponadto 15 zwycięskich słoników trafi na licytację na rzecz podopiecznych. Do końca akcji zostały niecałe 2 tygodnie.  Zabawki powinny dotrzeć do fundacji do 20 kwietnia, by później trafić do małych rączek.

Pomożecie? Każdy, każdy  słonik się liczy! 
Zachęcam - pomoc i satysfakcja murowana!

Joanka

You Might Also Like

18 komentarze

  1. piękne! W weekend zjrzę na wykroje, bo ja kiepska w szyciu jestem:p, jak mi sie uda, to się dorzucę, buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie super jak się uda! :)

      Usuń
  2. natchnęłaś mnie do pracy! jakoś nigdy nic nie szyłam na takie akcje ale teraz jakoś te słoniki mnie przekonały żeby się włączyć do pomocy żeby uszczęśliwić:) może zdążę.... jak wróce dziś z pracy uszyję choć jednego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! W takich sprawach każdy jeden się liczy, warto się angażować - działaj, działaj :)

      Usuń
    2. moje dwa słonie właśnie poleciały do ŁODZI:)

      Usuń
    3. Super, że się udało :D

      Usuń
  3. Śliczne są :) Ja również zaraz zabieram się za "produkcję" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja. Myślę, że i ja zdążę coś uszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogie Panie! bardzo zachęcamy do udziału w akcji i pozdrawiamy w imieniu dzieciaków! Joanko słoniki są super, czekamy z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje słoniki też już wysłane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne słoniki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!!!!! Muszę się brać do roboty, bo czau rzeczywiście zostało niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoniki świetne, kolory piękne, takie wiosenne :). My włączyłyśmy się całą grupą - Częstochowa szyje, bo akcja piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super <3 Szkoda, że w Trójmieście nie było/nie ma takiej akcji...

      Usuń
  10. Śliczne! Ja swoje już wysłałam (bo na jednym nie poprzestałam oczywiście). :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super słoniki:) są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że podobają się Wam te słoniki! Mam nadzieję, że równie mocno spodobają się Dzieciaczkom! Super, że tyle osób włączyło się w akcję!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe