Coś dla szewca: kosmetyczka z folkowym lisem

17:30

Szewc bez butów chodzi, wiadomo - przypominam sobie o tym zbyt często. Po czystce w szafie i po uszyciu kosmetyczki Kasi uświadomiłam sobie, że sama powinnam uzbroić się poważnie w kilka babskich akcesoriów i to prędko! Pamiętając o tym jak Juki HZL-F 300 ładnie radziła sobie ze ściegami ozdobnymi na ekoskórze (do wglądu - kilk) wpadłam na pewien pomysł.... Postanowiłam uszyć sobie kosmetyczkę. Ale nie taką "byle-jaką", tylko taką w pełni moją. Wymyśloną specjalnie dla mnie, od początku do końca. Wykrój kasinej kosmetyczki miałam - trzeba było tylko trochę pomajstrować i spersonalizować całość.

Wystarczył kawałek skaju i trochę cierpliwości. Wykonałam szereg ozdobnych ściegów tworząc sobie bazę z myślą o fantastycznej aplikacji.



 Zamarzył mi się lis. Folkowy lis w stosowanych barwach, ze wzorzystą kitą i brzuszkiem.


Przeszycie ekoskóry było błachostką. Z pozostałych resztek skaju ozdobionego ściegami zrobiłam jeszcze "dzyndzelki" dla łatwiejszego otwierania kosmetyczki.


A oto ona w pełnej krasie!


Jak Wam się podoba? Mi szalenie! :D
Joanka

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Jest piękna :) Uwielbiam Twoje dbanie o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się :)

      Usuń
  2. Szewc bez butów, święta racja :), ale już Twoja własna kosmetyczka cudna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Doskonale dopracowana i w spaniały pomysł, że lisek jest ale taki inny całkiem, artystyczny, niepowtarzalny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło, dzięki ;)

      Usuń
  4. Te szczegóły robią wrażenie - mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :D
    Lis wyszedł mega, a kosmetyczna jest fanstastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna ;) Lis fajnie się w nią komponował

    OdpowiedzUsuń
  7. jest świetna!
    Czy z orką też możesz uszyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile moja wizja sprosta oczekiwaniom to tak ;)

      Usuń
  8. Lisek wyszedl super, a dziekiniemu kosmetyczka jest taka niebalna. Swietna i bardzo starannie odszta. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. ogonek mnie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic dziwnego że się podoba, jest ODJAZOWA! Coś mi się widzi że zaraz będzie w "masowej" produkcji u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie w "masowej" produkcji - będzie tylko jedna :) Ilość i różnorodność wzorów była możliwa wyłącznie dzięki możliwościom JUKI, którą testowałam. Maszynę oddałam, ściegów nie mam - nawet jakbym chciała to nie mam nawet jak uszyć podobnego egzemplarza. Tym lepiej ;)

      Usuń
  11. Ale się cieszę, że i Wam się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg, cudo! Tak bym to podumowała, wznosząc się na wyżywny elokwencji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudo! Kosmetyczek nigdy za wiele, zwłaszcza takich! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Gdybym dostała od kogoś taką byłabym zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna! Gdybym dostała od kogoś taką byłabym zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie ! ładny lisek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja!!!! A pomysł ze ściagami ozdobnymi do ogonka i brzuszka fantastyczny!!! Piękna kosmetyczka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajowe tworzysz rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie - https://mymotea.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Do zakochania jeden krok ! No cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba jest MEGA!!!! Twój spryt i zdolności jak zawsze mnie zadziwiają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna! doskonała w każdym szczególe, noś ją z dumą!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszła rewelacyjnie :) Fajnie, że oprócz estetyki dbasz też o wygodę użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest OBŁĘDNA!!! Wstyd się przyznać ale zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe