Praktycznie rzecz ujmując: kosmetyczka

00:24

Kosmetyczka dla przyszłej bratowej czyli mój romans z funkcjonalną kodurą, ortalionem i poliestrowymi taśmami rypsowymi. Wszystko schowane pod bawełną. Pragmatyzm pełną gębą - funkcja kosmetyczki (i małej i dużej) zobowiązuje!
Kształty klasyczne. Tworząc wykrój bazowałam na kształcie znanych mi z pamięci kosmetyczek. Ta, którą szyłam Mamie okazała się za duża i za mało usztywniona - musiałam wymyślić coś nowego.


Co Wy na to? :) 
Joanka

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna podziwu! Cudowna i taka... perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna! Perfekcyjne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! i bardzo ładnie wykończona! Tymi taśmami wykańczałaś szwy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj to może w paru punktach podpowiesz jak to wszystko pozszywac po kolei ?:)
    Perfekcyjna, oj bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie bo podobne kosmetyczki trafią do sprzedaży ;)

      Usuń
  6. Z zewnątrz śliczna, w środku pełna perfekcji. Stu procentowy efekt ŁAŁ :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że się podoba wraz z wykończeniami! :) Jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności! Uwielbiam takie delikatne kolory i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te kosmetyczki. Gratuluje pełnej perfekcji i dokładności wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle profesjonalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i jak precyzyjnie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pełna perfekcja ! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe słowa :D Motywują do szycia kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! widać bardzo staranne wykonanie! ja też trochę szyję, zapraszam jeśli masz ochotę :-) obserwuję oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby taka prosta kosmetyczka, a to kosztuje bardzo duzo pracy. Wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz talent - bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe