Spotkajmy się w mikołajkowy weekend - Gdańsk & Łódź!

01:25

Zasuwam jak mogę, by wyrobić się z przygotowaniami oraz zamówieniami świątecznymi i wpadam na chwilę, by zaprosić Was serdecznie na targi organizowane w ten weekend w Gdański i Łodzi. Nie przegapcie tej fantastycznej okazji do znalezienia inspiracji i upolowania prezentów dla siebie oraz bliskich! W gronie wystawców znajdziecie również mnie i twory rąk moich :)

Tym razem Paweł będzie mnie dzielnie reprezentował na słynnych gdańskich Bakaliach! 
Gdańsk, sobota 6.12.2014, Europejskie Centrum Solidarności, godz. 11-17
Informacja: KLIK, fb: KLIK.

Ja tymczasem jadę do Łodzi, by być z Wami na Urban Christmas Festival!
Łódź, sobota 6.12.2014, Art Inkubator, godz. 10-20
Informacja: KLIK, fb: KLIK.


A w niedzielę zapraszamy na świąteczną edycję targów Seaside Fashion!
Gdańsk, niedziela 7.12.2014, Klub Bunkier, godz. 12-18
Informacja: KLIK, fb: KLIK.

Dodatkowo mam dla zainteresowanych mam dobrą wiadomość: do piątku 5.12 (włącznie) w sklepiku (zakładka u góry strony, dla leniuszków: KLIK ;) ) rabat -20% na cały asortyment!
Dzieje się, dzieje :)

Do zobaczenia!
Joanka

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Oj dzieje się! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, rzeczywiście masz zasuw. Widziałam Cię na liście wystawców na Urbanie :-) Wpadnę, odwiedzę, ale mam tylko dwie godzinki, aby obejrzeć wszystko :-/ Portfel profilaktycznie zostawiam w domu, szukam raczej inspiracji, a nie prezentu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę na Bakaliach i chętnie odwiedzę twoje stoisko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe