Leśny kocyk dla maluszka

21:23

Święta za pasem! Uporałam się z zamówieniami - mam w końcu czas na prezenty dla rodziny i bliskich. Niezbyt często szyję coś dla maluśkich maluszków, dlatego tym bardziej chcę Wam pokazać kocyk uszyty dla Igora, który dopiero co przyszedł na świat. Zadanie nie było trudne, tym bardziej, że jak zobaczyłam polar w leśne zwierzaki to oszalałam i nie mogłam się oprzeć, by go nie kupić! Problem pojawił się dopiero, gdy trzeba było wziąć nożyce w dłoń. Jak napisałam na facebooku: "najpierw bierzesz trzy głębokie wdechy, potem wlewasz w siebie herbatę ziołową, znowu trzy wdechy i dopiero wtedy jesteś w stanie kroić to cudo!" Krojenia na szczęście nie było zbyt wiele! W kocyk wszyłam dodatkowo kilka pętelek ze wstążeczek, aby zająć Igora dobrą zabawą ;)


Jutro biorę się za kolejną partię prezentów. Ten mogę pokazać, bo Małemu nie popsuję niespodzianki - inne z wiadomych przyczyn muszą pozostać jeszcze tajemnicą ;) 
A jak u Was przygotowania do Świąt?

Joanka

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Śliczny, śliczny! :) Mojemu Bąblowi też by się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny:) Otuliłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sobie zażyczyłam bluzę z kapturem wyścielonym tym polarem :D Można go tulić i tulić. Ciekawa tylko jestem jak będzie wyglądał po praniu.

      Usuń
  3. Ach! Nie moge się doczekać, żeby nie poogladać tego, co przygotowałaś dla bliskich i znajomych! Kocyk cudny! A ja? Zrobiłam dzis choinkę z gałązek, stroik, ciastka i jednąkartkę:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę jak się wyrobię ze wszystkim, bo z tym to u mnie co roku ciężko i na pewno nie zrobiłam tyle, ile Ty masz ^^

      Usuń
  4. Ale cudny!! :)
    u mnie pierniki upieczone, prezenty spakowane... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk jest bajeczny ;) No a mi już tylko gotowanie zostało więc nie jest źle ;) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście od gotowania odciągają - tyle dobrego :D

      Usuń
  6. uwielbiam motywy leśnych zwierząt. Śliczny kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny! Moje przygotowania idą pełną parą :) produkuję kartki, kominy, bluzeczki i inne pierdółki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne materiały! sama bym chciała taki ciepły kocyk:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! sama chciałabym taki kocyk <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wpis ;) Wiele się z niego nowego dowiedziałam.
    Co sądzisz o takiej maszynie do szycia na początek ?
    Link do Maszyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie wiem czy chodzi Ci o jakiś konkretny model - chętnie pomogę, napisz maila :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe