Witajcie w dziupli!

18:09

Dziupla - jaka może być? Mała, przytulna, ciepła. Taka też jest nowo otwarta knajpka przy sopockim "Monciaku". A mnie przypadła przyjemność uszycia poduch do tego uroczego kąta :) Pamiętacie moje ptaszki sensoryczne? To one stały się punktem wyjścia dla stworzenia dużych poduszek z aplikacjami, ale tym razem miały mieć bardziej graficzny charakter. W dziupli rozsiadło się więc na kanapach kolorowe ptasie towarzystwo: wróbel (w nawiązaniu do nazwiska właścicieli:) ), sowa, gil, sikorka, rudzik i dzięcioł. Nie mogło też zabraknąć w ptasim gronie nadmorskiej mewy! Poduchy w całości uszyte są z bawełny, filcu i lnu, co świetnie koresponduje z wnętrzem, gdzie dominują naturalne surowce. Jeśli odwiedzicie Sopot - wpadnijcie w locie do Dziupli!


I w pełnej krasie:
fot. Łukasz Unterschuetz
Pozdrowienia,
Joanka

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Super pomysł na nazwę i jakże świetny na wystrój!!!:)
    Poduchy genialne!!:)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się pięknie wewnątrz zadomowiły:)
    Gratuluję wyczucia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne poduchy. Gratuluje połączenia tkanin i kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszki w dziupli, fajny i oryginalny pomysł. Jestem takich zwolenniczką. Solidnie wykonane. Najładniejszy niebiesko-żółty ale bez reszty wyglądałby smutno ;P

    http://karolinakoscielniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduchy są genialne!! Ge-ni-al-ne! Podobnie jak siedziska z drewna, uwielbiam ten motyw!
    Szkoda, że nie po drodze mi do Sopotu teraz...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne poduchy! Podobają mi się kolory i kształt poduch :) CUDNE !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne wnętrze! Twoje ptactwo to idealny akcent kolorystyczny, bez tego byłoby za spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo. Sikora, gil i dzięcioł skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuudnie wyglada calosc :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że i Wam te poduchy tak się podobają! Szycie ich było samą przyjemnością :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduchy wyszły rewelacyjnie. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne... zatkało mnie i słów zabrakło :) Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszka7/10/14

    Przeurocze i ptaki, i dziupla, aż się wzruszyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe słowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne! :)
    Pasują idealnie do Dziupli! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu wspaniałe, klimatyczne- dziupla z zawartością!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te poduszki są genialne! Bez nich to miejsce byłoby nudne, ale tak jest super klimatyczne :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe