ETNOmania 2014 [fotorelacja]

00:49

Każdy, kto czuje folkowe klimaty powinien wziąć udział w festiwalu ETNOmania, każdy! Cały teren Nadwiślańskiego Parku Etnograficznego w Wygiełzowie pod Krakowem stał się na jeden dzień stolicą polskiego folkloru. Pomiędzy zabytkowymi, krytymi strzechą domkami rozsiały się stoiska z polskim rękodziełem wszelkiej maści od wyrobów kowalskich do koronkarskich, aż po miody. Wydarzeniu towarzyszył cały szereg warsztatów m. in. z łyżeczkarstwa, plecionkarstwa, bibułkarstwa czy wspólnego tworzenia ogromnego haftu. Nie zabrakło koncertów i pokazu mody. Aż w miejscu tuptałam klnąc los, że nie mogłam uczestniczyć we wszystkich aktywnościach! W Wygiełzowie byłam pierwszy, ale już teraz wiem, że nie ostatni raz. Kolejne targi za tok - mam nadzieję, że spotkamy się tam razem :)

 
 

I moja skromna osoba w tej wspaniałej scenerii :)


Ale to nie koniec imprez! Wszystkich Trójmieszczan i nawiedzających e ten weekend nadmorskie rejony zapraszam na 10.edycję festiwalu muzyki etnicznej - World Cultures Festival Globaltica! Na festiwal czekam z utęsknieniem co roku. Tym razem będę razem z nerkami ;) Wpadajcie na koncerty do gdyńskiego parku Kolibki 25 i 26.07!
Więcej informacji nt festiwalu: globaltica.pl

Joanka

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Twoje nerki super się prezentują! No i wydarzenie na pewno było bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Było i naprawdę polecam, by stawić się osobiście!

      Usuń
  2. O tak! To byłą świetna impreza. Tyle się działo. Wpadliśmy z dzieciakami na chwilę, bo upał straszny, ale nerki udało się "pomacać" ;) Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upał taki, że do dziś mi skóra schodzi wielkimi płatami z pleców ^^ Mogłaśsię ujawnić, Ach! ;)

      Usuń
  3. OMG ścięłaś włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :3 W następnym poście napiszę dlaczego ;)

      Usuń
  4. w dziennym świetle nerki jeszcze piękniej wyglądają niż w poprzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na żywo jeszcze lepiej ;)

      Usuń
  5. kurcze ja to zawsze mam za daleko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, jak znad morza tam pojechałam ^^

      Usuń
  6. Pięknie nerki się prezentują na świeżym powietrzu w blasku słońca. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te wyroby tak ładnie wykończone a ja mam overlocka bez instrukcji i nie potrafię go uruchomić

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe