Idąc za ciosem - kostka edukacyjna Igora

00:20

Po zalewie Waszych komentarzy i miłych słów pod adresem prezentowanej w poprzednim poście kostki edukacyjnej ze zwierzątkami  postanowiłam przeszukać zakurzone odmęty mojego dysku i odnaleźć zdjęcia pierwszej kostki, którą uszyłam i która to przyczyniła się do powstania tej już opisanej. Zaprezentowaną dziś kostkę szyłam już sporo czasu temu - była prezentem bożonarodzeniowym dla małego Igora. Jej ścianki miały nawiązywać do różnego rodzaju środków komunikacji. Moja koleżanka Agata rozrysowała mi swoją ogólną koncepcję na prezent i zdała się na moją wyobraźnię. Zobaczcie sami, co powstało :)


Fot. Agata - Nemessos

Co powiecie na mały tutorial następnym razem? Trochę inny, nie z kostką w roli głównej :)

Pozdrowienia,
Joanka 

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Ale czad! Fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bradzo pomysłowe te kostki szyjesz ;) No fakt taki prezent to znacznie dużo lepsze niż chińska zabawka i na pewno zdrowsze ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i mam nadzieję, że do tego bardziej wytrzymałe ;) !

      Usuń
  3. Czad! Po prostu jesteś mistrz! Tyle detali drobnych :) Ja to bym chyba osiwiała, zanim to wszystko by się przyszyło, ułożyło i jeszcze jako tako wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawy przy takiej kostce jest sporo, siedziałam nad nią z dwa pełne dni. Ale efekt warty poświęconego czasu. Na szczęście mam duże pokłady cierpliwości do takich rzeczy i lubię je :)

      Usuń
  4. Ej no! Teraz nie wiem, która lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe :) Sama mam małe dziecko i taka kostka byłaby dla mojej Córeczki super zabawką :) Chętnie zobaczę jak można coś takiego wykonać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie nie, tutorial przewidziałam troszkę z innej dziedziny ;)

      Usuń
    2. Bardzo jestem ciekawa. Twoje rady i poczynania bardzo cenie. A kostka jest rewelacyjne. Nie widziałam nigdzie tak bogatej i dostosowanej do dziecka, a przecież tylko o to chodzi.

      Usuń
    3. Cieszę się i dziękuję. Rady rodzica są dla mnie bardzo cenne w tym wypadku :)

      Usuń
  6. Bardzo bym chciała zobaczyć jak takie cudo powstaje - jak poczuję się na siłach to może i sama się podejmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszycie kostki jest w zasadzie bardzo proste i opiera się na zszyciu ze sobą 6 kwadratów. Zabawa tkwi w szczegółach ;)

      Usuń
  7. oh, ależbym uszyła... wprawdzie do czasu kiedy Młody zainteresuje się tego typu cudem jeszcze troche zostało, ale akurat, żeby na spokojnie opracować i wykonać ^^

    Bardzo ale to bardzo popieram zamieszczenie wskazówek szycia^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli tutorial odnoszący się do czegoś innego ;) Tak jak pisałam wyżej - kostkę łatwo wykonać, a dekoracje to kwestia wyobraźni, której nie chciałabym narzucać :)

      Usuń
  8. Wspaniała! Uwielbiam takie zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem nieustannie pod wielkim wrażeniem Twoich kostek - majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tutorial zawsze:))))
    Joanka mistrzyni kostkowa:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki ;) Kostka jest prosta do uszycia, a tutoriali do detali nie będę zamieszczać, bo nie chcę narzucać pomysłów :)

      Usuń
    2. Ale tutek z wszywania zamków by mi się przydał:)

      Usuń
  11. Rewelacyjne te wszystkie zapinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wytrzymają długo. Przy okazji szycia tej kostki wykonywałam po raz pierwszy napy ;)

      Usuń
  12. Kobietko, rozwalasz mnie pomysłami. Cudna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oby nigdy mi ich nie zabrakło :D

      Usuń
  13. Równie fajna jak poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała:) Masz naprawdę wyobraźnię, że ho, ho... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że nigdy nią nie zawiodę ani Was ani siebie ;)

      Usuń
  15. piękna! lot balonem rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To najlepsza taka kostka, jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nigdy sama podobnej nie widziałam ;)

      Usuń
  17. oja ! Ale świetne :) Genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna! po prostu szczęka mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałą! Pomysłowa! Gratuluje wyobraźni i wykonania Pani Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak mogę kupić ta kostkę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy5/3/17

    super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe