Dobre wieści!

16:21

Poznajcie mojego nowego kumpla! Od kilku dni mieszka w mojej pracowni mój własny, nowo zakupiony overlock JUKI MO-644D. Jakość i możliwości overlocka, którego testowałam, a także Wasze pochlebne komentarze pod adresem JUKI skłoniły mnie do zakupu maszyny i pozostania przy tej marce. Jak tylko oswoję się z nowym sprzętem, przygotuję dla Was recenzję i podzielę się doświadczeniami. Ponadto pojawiła się na horyzoncie życiowym szansa na przeniesienie pracowni w bliższe mi i wygodniejsze miejsce - trzymajcie kciuki! 


Na koniec chyba najmilsza wieść. Czas zabrać się za uszycie pierwszej w życiu sukni ślubnej - mojej! :)

Zarumieniona z radości,
Joanka

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Gratulacje we wszystkich dziedzinach - szyciowych i życiowych :)
    Z chęcią wracam do Twojego bloga - super rzeczy szyjesz! Suknia będzie piękna!!! Sama bym chętnie sobie uszyła, ale nie mam takich zdolności... Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulino, sama też w końcu powoli wracam do blogowania, bo brakowało mi tego :) Szycia można się nauczyć - polecam, warto! :)

      Usuń
  2. Ooo Super :) Trzymam kciuki Moocno za nowe miejsce pracowni :) I za Twoja Suknie !!! :) Suknia bedzie na pewno Piekna :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam kilka pomysłów, najpierw muszę ochłonąć :) :)

      Usuń
  3. Gratulacje, jż jestem ciekawa pomysłu a z doświadczenia wiem że pierwszy jest najlepszy. Życzę dobrej i długiej współpracy z nowym nabytkiem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję! Też sobie życzę długiej współpracy. Póki co jest OK :) Pomysł na kieckę pewnie się skrystalizuje niedługo :)

      Usuń
  4. O! Wspaniale :) Gratuluję :) Suknia na pewno będzie cudna - dzięki Twojej folkowej sukience zapragnęłam sama nauczyc się szyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło to czytać :)

      Usuń
  5. No to świetne wieści tu przekazujesz! Gratuluję z całego serca zaręczyn! Czas przygotowań i szycia sukni dla siebie będzie na pełno pełen emocji, a ja życzę żeby dalej same takie pozytywne wydarzenia były w Twoim życiu! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula! O postępach w szyciu będę na pewno informować :)

      Usuń
  6. Jak fajnie :-) Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :D (ale powiem Ci, że to szycie to pewnie będzie droga przez mękę - wiem coś o tym :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, zniosę to - raz w życiu mogę :D

      Usuń
  8. Gratulacje!!! Życzę powodzenia z suknią, bo nie będzie to łatwe, ale trzymam kciuki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Suknia na pewno będzie z tkanin naturalnych, więc ominie mnie walka z lejącą się z blatu tkaniną ;)

      Usuń
  9. Cudownie, gratulacje! Maszyny też, ale bardziej powodu do szycia sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze gratuluję :) i overlocka i ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję z okazji ślubu, a maszyny zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a jest czego ;) Szyje cudnie!

      Usuń
  12. moja juki od kilku miesięcy stoi w pokoju zwanym 'graciarnią' i czeka na deszczowe dni by zrealizować kilka pomysłów. mam nadzieję, że zbliżające się lato zmotywuje mnie do uszycia pierwszej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby, po co ma się kurzyć! :)

      Usuń
  13. Gratuluję:)) własnoręczna suknia na własny ślub - bajka:))
    maszyna równie bajkowa...choć to zupełnie inna bajka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szycie sukienki na nowej maszynie będzie bajką z happy endem ;)

      Usuń
  14. Grrratuluję!
    Uszycie sukni ślubnej to chyba marzenie każdej szyjącej.
    Efekt na pewno będzie powalający;-)
    Pozdrawiam!
    ps. czy masz może wiedzę na temat owerlocków Elny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Nie, niestety nie posiadam takiej wiedzy..

      Usuń
  15. No proszę, jakie dobre wieści! Gratulacje x3!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Ach co to będzie za ślub,suknia i sami Państwo Młodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie pięknie :)

      Usuń
  17. Jupi!!!!!! Super wieści. Powodzenia i szczęścia w życiu i szyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach! Mam taki zastrzyk energii, że z chęcią usiadłabym już teraz do szycia kiecki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszka1/6/14

    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam Twojego bloga od dawna i nie mogę się doczekać zdjęć sukni, bo na pewno będzie idealna!
    Gratuluję i trzymam kciuki za nowe miejsce pracowni :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe