Dresowa sukienka groszkami okraszona

18:38

Dres, wszechobecny dres. Dresu ostatnio jest wszędzie tak dużo (może za dużo?), że sama zapragnęłam uszyć sobie sukienkę z zakupionej w prezencie od Pawła dresówki. Odkąd uaktywniłam swoje "włóczykijstwo"  w szafie zaczęły rządzić wygodne dzianiny. Mając więc niepowtarzalną okazję testowania overlocka JUKI MO-1000 (recenzję przeczytacie tutaj) postanowiłam wziąć się do roboty.

Wykrój to fuzja dwóch wykonanych kiedyś wykrojów: tej obcisłej bluzki (skurczyła mi się w praniu skubana...) i wygodnej, luźnej bluzy (o tej). Dzięki JUKI MO-1000 uszyłam sukienkę w tempie ekspresowym. Cięła dres jak masło! Dekolt i wykończenia rękawów oraz dołu pozostawiłam surowe. Kiedyś efekt ten kojarzył mi się raczej z niedbalstwem, ale po uszyciu i częstym noszeniu tej bluzy zmieniłam zdanie. Reszta jest pięknie wykończona dzięki pomocy overlocka. Aby nie było zbyt nudno to przełamałam monumentalność prostej formy fikuśnymi i wesołymi kieszeniami w grochy. Aż miło trzymać nono stop ręce w kieszeniach!


A tak sukienka prezentuje się na mnie.
Przy okazji możecie zobaczyć torbę z ceraty w grochy, uszytą również przy pomocy overlocka :)
Jak Wam się podoba?

W końcu wiosna pełną gębą!

Pozdrowienia,
Joanka

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Sukienka, kieszenie, wykonanie i to jak w tym wyglądasz - wszystko bomba. Świetna kiecka, wygodna (czuję to :)), boskie kieszenie i ta torrrba :) Cód-miód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej bombka! Czuję się w niej jak pękata bombka ;D Ale tak, jest szalenie wygodna!

      Usuń
  2. Świetna sukienka :) sama noszę się z zamiarem uszycia dresowej sukienki, ale jeszcze nie znalazłam fajnego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wiem jak u Was, ale w Trójmieście strasznie ciężko dostać dresówkę w ogóle. Jak tylko zobaczyłam jakąś końcówkę materiału w sklepie to tak mi się oczy zaświeciły, że chłopak mi od razu kupił :)

      Usuń
  3. Ale super! Sukienka i te grochy! No po prostu czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Byłam ciekawa jak zareagujesz na tą kieckę po Twoich wyczynach dresowych :)

      Usuń
  4. cudownaaaa :D musze wreszcie coś uszyć z mojej dresówki... tylko na mnie teraz wszystko wygląda jak namiot :P więc może zrobię wersję mini dla Gabi oo to jest myśl :P

    OdpowiedzUsuń
  5. te grochy w kieszeniach mnie totalnie urzekły! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna:) też lubie ten krój. Podobna do mojej szarej, też w luźnym stylu i i pudrowy róż juz na wiosneę ale wygodna bombka z kieszeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rzeczywiście podobna do tej szarej! :)

      Usuń
  7. swietna sukienka i swietnie lezy, kieszenie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rude włosy i szary! Jedno z lepszych połączeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka :). Kieszonki z torebką tak słodko wyglądają. Taki overlock to super sprawa. Pięknie wykańcza. Muszę zacząć zbierać kasę na takie cacko :)

    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj warto,warto, polecam! :)

      Usuń
  10. Boska! Pragnę takiej samej :) Tylko jeszcze muszę popraktykować szycie tkanin elastycznych, żeby mi nie było szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo stroniłam od dzianin, ale nie ma czego się bać, powodzenia! :)

      Usuń
  11. Super !
    P.S. Mój Hubert by powiedział... "nie wkładaj rąk do kieszeni bo je wypchasz" ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna sukienka. Bardzo takie lubie , szczególnie wiosną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż im dłużej ją noszę to wydaje mi się superuniwersalna na każdą porę poza latem :)

      Usuń
  13. super ciuch...a jak do tego wygodny to super ekstra ciuch:) a czy mi się wydaje czy overlock bez problemu może zastąpić maszynę do szycia?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och wygodna jest szalenie :) Overlock.. chyba nie. Jest super dodatkiem, ale nie wyobrażam sobie szycia bez udziału zwykłej maszyny :)

      Usuń
  14. uuu... a ja właśnie zaczynam nadrabiać moje zaległe wpisy, i sprawdzam co się działo na innych blogach jak mnie nie było. A tu proszę:) Dzianinowa sukienka z kieszeniami w grochy!
    A u mnie przed chwilką ujrzała światło dzienne tzn. blogosfery moja dzianinowa z kieszeniami w pepitkę:) Telepatia, czy jak to nazwać??:)
    A swoją drogą- piękne grochy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście telepatia! Z tego co widzę po komentarzach sporo podobnych kiecek powstało w ostatnim czasie. To chyba masowa telepatia! :D

      Usuń
  15. Boska, uwielbiam takie kiecki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sukieneczka !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow.. a jednak sukienka dresowa może wyglądać świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki komplement :)

      Usuń
  18. te groszki w kieszeniach i na torbie dodają prostej formie uroku i lekkości
    wygoda ponad wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygląda ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super!!! Oj, kiedy ja się nauczę tak szyć?! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy i przeszytych kilometrów tkanin ;)

      Usuń
  22. Grochy dobrane idealnie! Piękne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. na Twoim blogu jest mnóstwo inspiracji! sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że mogę inspirować :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe