Pokaz! Trudny Dzieciak & Joanka Z.

20:48

Moi Drodzy,

z ogromną przyjemnością piszę tego posta. Jak wiecie szyję od ok. 4 lat. W końcu przyszła pora, aby pierwszy raz zaprezentować Wam uszyte przeze mnie rzeczy na... pokazie! Mam nadzieję, że będziecie we mną w ten dzień ciałem lub duchem! Zaprezentuję kwieciste nerki oraz wyjątkowe torby i pokrowce... które będą niespodzianką :)

O imprezie możecie poczytać na portalach:
trójmiasto.pl: http://rozrywka.trojmiasto.pl/Pokaz-Ilustracji-Carnivale-imp387927.html
kalendarz.sopot.pl: http://kalendarz.sopot.pl/kalendarz/szczegoly/3087/pokaz-ilustracji-carnivale.html
CDN: http://joanka-z.blogspot.com/2014/02/pokaz-trudny-dzieciak-joanka-z.html
Spacein.pl: http://www.spacein.pl/article/136/news/6658/

Dołączcie i śledźcie wydarzenie na facebooku: KLIK.


Do zobacznenia za 9 dni!
Joanka Z. 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ekstra! Trzymam kciuki żeby wszystko poszło po Waszej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na pokazie!

    U mnie nowa notka, zapraszam:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze 22 mam palenie fajki w gdańsku, może uda mi sie wieczorem 21 wpaść do Zatoki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu koniecznie bądź z nami! :)

      Usuń
  4. Anonimowy14/2/14

    szkoda, że tak daleko... ale życzę powodzenia, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, liczę na Twoją duchową obecność :)

      Usuń
  5. Anonimowy8/4/14

    Chin augmentation can advance, recess, raise, or lower the chin to give a natural facial appearance with strong and distinct features.
    Routine MRI scans and breast exams after surgery should show any rupture that
    has occurred. Two years ago a laser procedure left the orbital around her eyes red and disfigured.



    my web-site; useful site

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe