Luty.

12:06

Zimowy luty przebiega u mnie potrzykroć rozwijająco:

- uczę się robić na drutach. Pierwsze lekcje za mną. Do Intensywnie Kretywnej mi daleko, ale liczę na doping! Zarabianie oczek, nabieranie prawych i lewych opanowałam. Tylko żeby ta robótka jeszcze taka krzywa nie była! Najtrudniej i najdziwniej póki co trzyma mi się same druty ;) 
- w końcu mogę zagłębić się w tajemnice overlocka... Jestem testerem nowo wprowadzonego na rynek overlocka Juki MO-1000 - efekty wkrótce!
- przygotowuję się do czegoś wielkiego. Po raz pierwszy będę miała swój... pokaz! O szczegółach i przygotowaniach niebawem. Będzie pięknie!

A tymczasem zapraszam Was do sklepiku - do niedzieli promocja 20% :)

Trzymajcie się ciepło!
Joanka

You Might Also Like

4 komentarze

  1. urocza sowa :)

    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna i sowa i fotografia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do sów i zawsze podziwiam Twoje;-)
    Te maleńkie są słodziutkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem na Pani blogu pierwszy raz i jestem zauroczona Pani wyrobami! :)
    uwielbiam motyw sów!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe