Targi Seaside - 19.01.2014

21:08

I edycja targów Seaside za nami! Wczorajsza impreza, zorganizowana w klubie Buffet na terenie stoczni gdańskiej, była pierwszym eventem z cyklu prezentującym twórczość młodych projektantów i marek z różnych stron Polski debiutujących na naszym rynku. Dawno nie widziałam w jednym miejscu tak wielu ciekawych i tak różnych pomysłów. Oby więcej tak udanych targów w Trójmieście! Na Seaside zaprezentowało się ok. 70 wystawców, a wśród nich i ja. W końcu, powoli nabieram odwagi :) 


A mój kramik prezentował się następująco:

Dziękuję wszystkim, którzy mnie odwiedzili za miłe słowa i ciepłe komentarze :)

Oby do kojelnej edycji!
Joanka

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Pięknie tam miałaś i jak kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle wszystko cudne.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak daleko bo z chęcią wybrałabym się. Ze zdjęć widać, że dużo oglądania a nereczki prezentują się świetnie:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że uda mi się ruszyć w Polskę i że będzie bliżej! :D

      Usuń
  4. super:-) bardzo kolorowo i ciekawie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :D Dziękuję!

      Usuń
  5. szkoda że to dla mnie tak daleko....
    chętnie bym zobaczyła te Twoje nereczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowo i optymistycznie na przekór pogodzie- tez żałuję, ze to tak daleko

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ,kolorowo , aż przyjemnie :) Ciekawe torebki , jeszcze ich nie widziałam :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo nowe są ;) Będzie o nich wkrótce więcej :)

      Usuń
  8. super, szkoda że ja na drugim końcu polski

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle Twoje prace pięknie wykonane!!! i właśnie jak tam miło i przyjemnie, tylko szkoda, że że na drugim końcu Polski :-D http://szyciekaroliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojna głowa, przyjdzie jeszcze taki kiermasz, że będę bliżej Was! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie targi to super sprawa jest.
    Twój kramik taki kolorowy, aż oko cieszy :)
    zapraszam i do mnie ds-4-kunst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy3/2/14

    Nawet nie wiedziałam, choc poszukiwałam, takich miejsc w Gdańsku, a tu prosze... przegapiłam. Bardzo ładnie szyjesz i prezentujesz. Mam takie samo zacięcie także z wykształcenia, lecz mniej czasu ze względu na pracę zarobkową, choć coraz bardziej pragnę się temu poświęcić w wolnych chwilach. Życzę dalszych sukcesów, może następnym razem osobiście obejże Twoje prace :) Czy są w planach nowe terminy i miejsca wystaw? Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, nie ma co czekać - warto poświęcić czas na rękodzielnictwo, choćby dla własnej satysfakcji :) Terminów niestety nie znam. Na pewno sporo opcji wyskoczy na wiosnę - będę tutaj o nich informować. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe