Spotkajmy się w Buffecie!

16:38

Kocioł, jeden wielki kocioł. Szyję i przygotowuję się dzielnie do targów Seaside, na które Was serdecznie zapraszam. Będą czekać na Was różne, różniaste sowie i kwieciste nery oraz torby. Będę miała ze sobą też zielarki, o które często pytacie, i to w trzech wersjach kolorystycznych (wersja czerwona, granatowa i zielona weszła na stałe do sprzedaży). Do zobaczenia w niedzielę 19.01, w Klubie Buffet! Będę na Was czekać od godz. 12 do 18!
Więcej informacji na temat imprezy na stronie buffet.com.pl i na facebooku.

Oto część tego, co przygotowałam:

Do zobaczenia, hej!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Będzie się działo! Żeby wszystko się sprzedało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mam trochę daleko do Gdańska, ale trzymam kciuki za powodzenie na targach! Tymczasem zapraszam do mnie na mały konkurs! http://aanneke.blogspot.com/2014/01/candy-candy-candy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdańsk????To jakieś 700km ode4 mnie :-), te w kwiaty- zabójcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tym roku uda się w Polskę wyruszyć ;) Za komplement względem nerek - dziękuję :D

      Usuń
  4. Są bajeczne! Doszłaś do perfekcji;-)
    Pozdrawiam!
    Gdyby Gdańsk był bliżej Krakowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Oj, ile bym dała, aby było bliżej!

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe