Spotkajmy się!

18:09

Moi mili, ja chwilkę. Chciałabym Was serdecznie i gorąco zaprosić do udziału w eventach, które odbędą się w ten weekend w Trójmieście, a w szczegółności do....

...odwiedzenia Centrum Nauki Experyment w Gdyni, gdzie 14.12 w godzinach 13:30-15:30 wraz z ekipą edukatorów (w tym bardzo zdolną Alicją) będziemy prowadzić dla Was warsztaty rękodzielnicze, na których będziecie mogli uszyć z nami pluszowe reniferki i wykonać kartki świąteczne :) Więcej o warsztatach i innych atrakcjach przeczytacie tutaj - KLIK.


Ponadto w niedzielę 15.12 znajdziecie mnie na kiermaszu hand made, organizowanym w Dworku Sierakowskich w Sopocie. Kiermasz odbędzie się w godzinach 12:00-18:00. Będą ze mną nerki, pluszowe mini-sówki i ozdoby świąteczne :)



Do zobaczenia!
Zabiegana Joanka :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. szkoda że ja z drugiej strony polski

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, szkoda. Mam nadzieję, że uda mi się w Polskę ruszyć :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe