Prezentuję w kolorze!

09:36

Hej ho! Heja hopsa! Do Świąt coraz bliżej - też odliczacie czas tak, jak ja? :)

U mnie pojawia się coraz więcej dekoracji. Pokazywałam już piernikowe ciastka, sowy i serca TUTAJ. Najwyższy czas, aby pokazać Wam "kolekcję" (jak ja nie lubię tego słowa! ) ozdób kolorowych. Mam nadzieję, że Was rozweselą tak jak mnie :)


Dekoracje świąteczne można zakupić tataj: DaWandaDecobazaarModna.pl

 

Spokoju na to szaleństwo przedświąteczne Wam życzę!
Joanka :)

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Piękne, Sówka w czapce - świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że taka odmiana świąteczna przypadła do gustu :)

      Usuń
  2. No boskie te sówcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta niebieska to moja faworytka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. małe prezenciki są naprawdę słodkie! podziwiam bo wiem ile czasu potrzeba na takie małe formy :) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda - małe to a takie wredne! Paluchy potrafią boleć przy wywijaniu takich małych szyjątek :)

      Usuń
  5. masz wielki talent, uszycie takich małych rzeczy tak świetnie Ci wyszło :)
    słodziarskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. prezenciki są naprawdę świetne! wyglądają bezbłędnie! trzeba mieć cierpliwość, żeby robić takie maleństwa hurtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo! Oj tak, cierpliwości to ja mam wiele :) Ale to się da wyrobić ;)

      Usuń
  7. Zdecydowanie prezenciki są moim faworytem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyję ich więcej kolorów, aby było weselej ;)

      Usuń
  8. cudowne te sowy!
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu zadowolonych sówek :)

      Usuń
  9. Śliczne sówki i śliczne prezenciki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  10. Cudne te sówki! A prezenciki bardzo oryginalne! Aż sobie wyobrażam całą hoinkę ubraną tylko w takie pięknie uszyte ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki mam plan docelowy ;)

      Usuń
  11. Słodkie sowy, może i ja kiedyś coś sobie na choinkę uszyję hihi, zabieram się co roku, ale to chyba jeszcze nie ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  12. sówki piękne, a te malutkie prezenciki :-) cudo.


    w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe