Piernikowe święta!

18:51

Już teraz wiem, że w tym roku Święta będą inne niż wszystkie poprzednie. Na pewno będą dużo bardziej rodzinne i lepiej, świadomiej przygotowane. W końcu zwolniłam, odetchnęłam i zaczęłam przygotowywać się do Świąt dużo wcześniej i staranniej niż do tej pory. Prezenty już wymyślone (tylko kiedy je zrobię? ^^), domek z piernika złożony, w powietrzu roznosi się już aromat czekolady (omnom nom nom). A jakby tak święta przebiegły bajkowo, pod sztandarem piernika? 


Od dawna chodził mi po głowie pomysł uszycia dekoracji z lnu i w listopadzie powstała cała armia piernikowych ozdób :)


Piernikowe dekoracje są przygotowane również dla Was :) Można je nabyć tataj: DaWandaDecobazaar, Modna.pl.

Przygotowałam też zestaw kolorowych dekoracji - pokażę Wam lada dzień! :)

Pozdrowienia z pachnącego piernikiem domu,
Joanka

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Aż poczułam ten pierników zapach! Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooooooooooooow, ale piękne :) Niesamowite :) takie proste a tak fantastyczny efekt. Obserwuję z największą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ślicznie! koszyk prześwietny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne ozdoby...uwielbiam takie naturalne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ozdoby :))))serduszka i sówki śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te pierniki :) Świątecznie na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam waszystkim za miłe słowa! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne dekoracje, szczególnie podobają mi się te serca z lnu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też uwielbiam lniane dekoracje :)

      Usuń
  9. wszystkie są śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pierniki - szczególnie sowy:))
    Och, jak mi się już tych Świąt chce!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też już tak chcę, bardzo bardzo! :D

      Usuń
  11. Dziękuję,dziękuję :) :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe