Joanka-z & Trudny Dzieciak

20:30

W skrócie: Trudny Dzieciak to grafiki kreowane przez Miłkę Steciak - studentkę (wkrótce absolwentkę) Wydziału Grafiki gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Miłka wykonuje odręcznie niepowtarzalne ilustracje na koszulkach, bluzach, torbach. Spod jej ręki wychodzi cały zwierzyniec: oposy, leniwce, ośmiornice, wiewiórki, owady, małpki na rowerach. Jej szczególnym znakiem rozpoznawczym są otulające ramiona, niczym etole, lisy, borsuki i fretki. 
Od blisko 3 miesięcy współpracuję z Miłką. Wspólnie postanowiłyśmy stworzyć specjalnie dla Was linię ekotoreb (zarówno cienkich, jak i grubych, z podszewką) oraz nerek, będących integralnym tłem dla jej ilustracji. Projekty Miłki są fantastyczne i jestem dumna, że mogę w nich uczestniczyć! Mam nadzieję, że i Wy się nimi zachłyśniecie tak jak ja, zanim jeszcze poznałam Miłkę :)   

Pozostawiam Was ze zdjęciami i światem ilustracji Trudnego Dzieciaka.

Bluzy - ilustracje: Trudny Dzieciak
Fot. Camo Tiger


Koszulki - ilustracje: Trudny Dzieciak
Fot. Olga Fedirko


Torby, nerki: Joanka-Z & Trudny Dzieciak
Fot. Olga Fedirko

Zachęcam do odwiedzenia fanpage'a Trudnego Dzieciaka i zapoznania się bliżej z twórczością i niebanalnymi projektami Miłki. 

Przy okazji zapraszamy Was obie serdecznie na V edycję Tattoo Konwent! 20-21.07 w Gdańsku w Centrum Stoczni Gdańskiej będzie można odwiedzić Trudnego Dzieciaka i zakupić cuda od Miłki - również te powstałe we współpracy ze mną :)
źródło: tatuaze.net.pl
Więcej o imprezie na stronie Cropp Tattoo Konwent

Pozdrawiam Was serdecznie,
Joanka

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Już gdzieś kiedyś widziałam jej prace, są świetne! I w połączeniu z Twoimi nerkami będą jeszcze lepsze. Jak mi się uda to wpadnę na TK w Gda :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nice:) a teraz odpoczywaj jak zapowiedziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i niebanalne, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne , ładne..już znam Trudnego dzieciaka , podobają mi się ilustrację - teraz najbardziej niebieska koszulka z ważką.., mm :)
    Życzę dobrego odpoczynku :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra! Obie macie talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ale weź go trochę popraw, bo widać że się spieszyłaś przy pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę! Spieszyć się nie spieszyłam - zmęczenie wychodzi... :)

      Usuń
  7. Wow, uwielbiam taką wspaniałą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Koszulka z drzewem oskrzelowym mnie zastrzeliła! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i lubię. Szczur mnie powalił. Fantastyczny projekt. Gdzie jeszcze będzie można kupić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, borsuk wygląda jak tatuaż! Idealnie nadają się na torby:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne projekty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te grafiki, są mega oryginalne i takie swojskie. I świetny sposób na scenografię dla nerek. Wiszą sobie na gruszy i nawiązują do lata. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Utalentowane OBIE!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepieknie tu ! Wspolpraca widac udana ! Oby tak dalej ! Pozdrawiam i zapraszam'do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne ;D
    Bluzy i torebki mnie urzekły ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne !
    W nerkach po prostu się zakochałam!
    Ostatnio uszyłam swoją, o czym niedługo dam znać na swoim blogu, na którego zapraszam :)) http://wszystkominicom.blogspot.com/
    a Twój blog Joanko strasznie mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wielkim wrażeniem tych grafik, jak i całej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta brązowa bluza jest świetna! Zdolna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz jestem na tym blogu i jestem pod sporym wrażeniem. Piękne rzeczy, te które współtworzysz z Milką również. Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja :) zazdroszcze talentu, bo ja chociaż szyje ubrania to nie potrafię nic na nich narysować :(

    OdpowiedzUsuń
  21. O wow! Jestem zafascynowana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł i świetne efekty udanej współpracy. Podobają mi się zarówno grafiki jaki ich ''tło''. Gratuluję pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna współpraca :) Twory Trudnego Dzieciaka bardzo mi się podobają.

    A u mnie kilka pytań w związku z nominowaniem Cię w "liebsten blog award". Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie po szczegóły http://akapit.blogspot.com/2013/09/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy9/10/13

    Kiedy pojawi się nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, aby niedługo :) Cieszę się, że czekasz :)

      Usuń
    2. Anonimowy11/10/13

      Nawet nie wiesz jak bardzo ;D Lubię czytać tego bloga.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe