Będzie więcej męskich wykrojów!

14:57

Wraz z końcem maja zakończyła się akcja zbierania podpisów pod naszą petycją “Chcemy więcej męskich wykrojów w Burda PL”. W sumie petycję podpisało 509 osób. W pierwszym tygodniu podpisało ją ponad 350 osób! Zapał opadł po reakcji redakcji magazynu Burda. Dano nam jasno do zrozumienia, że i  tak nie odniesiemy skutku. Argumentem z ich strony było to, że przecież pojawiają się męskie wykroje (wow! 2 do roku – dziękujemy!), że zapotrzebowanie na męskie wykroje nie jest tak duże i że kiedyś były wydawane specjalne numery poświęcone w całości mężczyznom, ale nie cieszyły się powodzeniem (widzieliście te wykroje? Nie dziwię się, że nie było zainteresowania:P). Mamy przecież inne czasy! Moda się zmieniła, wrócił boom na samodzielne szycie, szyje też coraz więcej mężczyzn. Burda jest nieugięta, a szkoda. Mnie osobiście ogromnie rozczarowała bezkompromisowa postawa magazynu i ich wiara w to, że nadal pozostaniemy mu wierni.

Akcja wywołała jednogłośny odzew. Widać, że większa ilość męskich wykrojów i dostęp do nich są POTRZEBNE. Po raz kolejny też środowisko krawieckie pokazało, że potrafi się zjednoczyć w słusznej sprawie:) W związku z tym fanpage akcji będzie ciągle działał. Znajdziecie tam szereg linków do męskich wykrojów. Zarknijcie też, za LongRedThread, do lektury postu o wykrojach dla panów, zawierającego listę darmowych wykrojów i tutoriali online.

Ale, ale to nie wszystko!
Ekipa Papavero, jak pisze sama, postanowiła zmienić krawiecki wszechświat :) Sami wyszli naprzeciw szyjącycm i zapowiedzieli w artykule, że będą przygotowywać dla nas męskie wykroje! Robią to dobrowolnie, a przygotowane przez nich wzory będzie można pobrać za darmo i wydrukować na drukarce w domu. Nie pozostaje nic innego, jak tylko zaglądać co jakiś czas na papavero.pl. Męskie wykroje będą się pojawiać od wakacji.

Dziękuję Wam za każdą formę wsparcia. Cieszę się, że tak dużo osób przyłączyło się do nas i promowało akcję na swoich stronach. Jedno wiem – na Was zawsze można liczyć :)
I jak widać na Papavero też. Na pewno skorzystam z ich wykrojów, a Wy? :D


Żródło: papavero.pl
Uściski,
Joanka

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ja już mam w szafie jedną spódnicę z papavero, szkoda, że o takich stronach mówi się troszkę po czasie.. bo ja sama zanim się namęczyłam by ją znaleźć.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papavero znam od dawien dawna, ale sama jeszcze nic nie uszyłam z ich wykrojów - czas to zmienić :D

      Usuń
    2. warto warto, choć dużo czasu poświęca się na samo przygotowanie wykroju niż szycie :)

      Usuń
  2. I tym sposobem widać, że dla chcącego nic trudnego. Będę zaglądać na papavero :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie, tylko kto to będzie chciał nosić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pretekst zawsze się znajdzie:D

      Usuń
  5. na pewno będę ściągać wykroje z papavero.pl
    Przecież Burda nie jest "bogiem" wśród wykrojów... poradzimy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Burda i jej wykroje :)) Ja bym się nie opierał typowo na Burdowskich pismach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Papavero to świetna strona, już od dawna przeglądam ich wykroje. Szyłam bluzkę i sukienkę i obie rzeczy fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sugeruję przeczytać "Dzień Dziecka odwołany" i komentarze do tego, podaję link: http://www.papavero.pl/blogi/entry/odwolujemy-dzien-dziecka. Interesowność, hipokryzja i bezmyślność wszędzie... Marchewkowa i LongRedTread skompromitowały się. Żądza poklasku i tyle. Może podadzą Papavero do sądu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znam treść tego artukułu oraz komentarzy. Zauważyłam go w kilka minut po publikacji swojego posta i postanowiłam nie zmieniać powyższej treści, ponieważ ekipa papavero zapowiedziała, że męskie wykroje będą powstawać niezależnie od tej sytuacji, tak czy siak :) Nie przesadzałabym z oskażeniami - obie strony chciały dobrze, ale się nie dogadały i padły przedwczesne oceny. Ja osobiście jestem szalenie wdzięczna Papavero za ich inicjatywę!

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc z początku byłam zbulwersowana podejściem do sprawy ale teraz mi przeszło i też się cieszę że ktokolwiek odpowiedział na akcję. Ostatnio wzięłam się ostro za szycie i czytując blogi poświęcone tej tematyce myślałam że szyjące grono to wyjątkowo pozytywnie zakręcone osoby, jednak wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i czasami jakieś dziwne pomysły się nam roją pod kopułką ;).

      Usuń
    3. Dokładnie:)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe