Ten sezon należy do nerek!

20:59

Nie ma co ukrywać.

Saszetki biodrowe zaczynają się pojawiać w sieciówkach i na ulicach. Już nie kojarzą sie tylko z nieodłącznym, tandetnym gadżetem sprzedawcy z giełdy lub rynku - mogą być kolorowe, fikuśne, mogą też wyrażać osobowość. Coraz więcej mijanych osób -  spacerujących, jeżdżących na rowerze czy rolkach - wyposażonych jest w nerki-saszetki wszelkiej maści, również mojego projektu i wykonania (doczekałam się nawet swoich podróbek!). Ogromnym zaskoczeniem było to, że szyte przeze mnie nerki zostały opisane w notce u Mo Bloguje - zapraszam do króciutkiej lektury.

Jedno wiem po sobie i bliskich osobach: jak już ktoś się przekona do noszenia saszetki-nerki to na amen. A Wy macie już swoją? :) 


Nerki do kupienia: 



A niedługo pokażę Wam nerki, jeakich jeszcze świat nie widział... :)


Uściski mocne!
Joanka :)

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Ja jeszcze nie mam :( ale powoli dojrzewam do decyzji, żeby nabyć i się spróbować przekonać :) bo Twoje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki min. Tobie powoli się przekonuję do nerek :) Super są, te z 4 zdjęcia są moim faworytem. I czekam na sówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo przekonywałam się do nerek ;)

      Usuń
  3. Cudne! Te w grochy po prostu bombastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/5/13

    Ja już od paru sezonów szukam swojej idealnej nerki ale jak już coś znajdę, to jest koszmarnie drogie. Zgadzam się z przedmówczyniami, Twoje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne i kolorowe :D ja mam jedną, skórzana czarna- niedrogo kupiona i przerobiona , wyprułam wystająca kieszonkę z przodu i założyłam kilka ćwieków :D i powoli tez zaczynam się do niej przekonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nerki kojarzą się z psimi treningami, mam ich całe stado, super poręczne, bez nich ani rusz! Może więc czas na jakąś wyjściową :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! Zwłaszcza te kwiatowe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to podróbek? Twoje nerki są jak każde inne, jeśli ktoś uszyje saszetkę z ciekawego materiału, to od razu podrabia pomysły zamieszczone na tym blogu? Nonsens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, masz rację - kształt jest typowy i zdaję sobie sprawę. Aczkolwiek wykroje wypracowywałam sama przez kilka miesięcy metodą prób i błędów. Niestety spotkałam się z kilkoma przypadkami, że osoby kupowały ode mnie nerki i zaczynały nagle szyć na podstawie moich swoje "autorskie". Ja o tym wiem i tamte osoby też.

      Usuń
    2. W takim razie masz rację;)

      Usuń
  9. Anonimowy6/5/13

    moja w kwiatki!
    nie mogę się doczekać ;)

    g

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamiaruję uszyć właśnie, zamiaruję ... no, tak ... ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, ale na taką z sową to bym nie wpadła wcale :-) Pięknie się zapowiadają! ♥

      Usuń
  11. A ja czekam na moją, mam nadzieję, że dotrze do mnie na dniach. Dawno nie nosiłam nerki, ale już czuję, że to miłość na amen :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie znalazłam dla siebie idealnej nerki, ale czasem chętnie bym z takowej skorzystała, bo rąk brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sówkowe nerki?? juz czekam...

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się zawsze podobały ale jakoś nigdy nie kupiłam bo chyba nie znalazłam tej idealnej :) przy moim dwulatku chyba by mi się teraz przydała bo nie chce mi się tachać torebki tylko na telefon, klucze i chusteczki :) przyczaje sie na te z sowami bo widzę, że coś tam znów czarujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam za komentarze:) Sówkowe nerki ją wkrótce pokażę w pełnej okazałości - czekają na porządne zdjęcia, bo są tego godne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nerki super, ale zainteresowała mnie mocno ta żółta spódniczka :-) Podasz jakieś szczegóły/namiary? To Twoje dzieło? Kupiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama uszyłam z dzianinowej bluzki po babci - taka prosta, na gumę ;)

      Usuń
    2. Może jakiś tutek pt. "Jak uszyć żółtą spódniczkę z bluzki po babci"? ;) Jestem zainteresowana.

      Usuń
    3. Jak znajdę drugą, odpowiednią bluzkę to coś wykombinuję:) I tak planuję uszyć sobie taką drugą spódnicę, bo jest bardzo wygodna. Bardo mi miło, że zwróciła Twoją uwagę :)

      Usuń
    4. Super! To czekam na tutorial :-)

      Usuń
  17. Tak. Nerki są dobrrrre <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nerka jest w sam raz dla kierowcy. Ja do tej pory preferowałam torebki na długim pasku "przez głowę", ale wsiadając za kierownicę trzeba je z siebie zszarpywać i nie tolerują się z kapturem i z włosami... Nerka zaś nie dynda podczas pochylania się... miałam nerkę przy wózku dziecięcym, ale brzydka była. Jesteś wspaniała. Zrobiłaś modę na nerki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! O kierowcach nie pomyślałam! Pwnie dlatego, że nie mam prawka;) Nie przesadzajmy z tą modą - sama przyszła, każdy gadżet ma swój czas. Tak samo z sowami - robię je od dawien dawna i jakoś tak sama, nieświadomie trochę, wpisałam się w "sowi trend":)

      Usuń
    2. JESTEŚ GENIALNA...a ja odkąd kupiłam samochód miotam się, plątam, szukam rozwiązań gdzie jak schować te wszystkie ważne bibeloty coby po siedzeniach torebek nie walać.....Asiu...szykuję zamówienie :D Cytrynna dziękuję :D

      Usuń
  19. Świetne pomysły,fantastyczne wykonanie.POZDAWIAM-Jola

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście jest jakiś szał na nerki ;D
    Ja sama nadal nie mogę się do nich przekonać, pewnie dlatego, że nie pasują do mojego stylu :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie mogłam się przekaonać, a teraz sama noszę prawie do wszystkiego ;) Najważniejsze to czuć się komfortowo :)

      Usuń
  21. Ta w kwiatki cudowna na przed przedostatnim zdjęciu :) No i oczywiście te sówki, bardzo miło mi się kojarzą, bo z Tobą :) Widzę, że pomysły na modele nerek kwitną, oby tak dalej, bardzo lubię oglądać Twoją rzetelną pracę :)
    Pozdrawiam Joanko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Mam nadzieję, że pomysły się nie skończą ;)

      Usuń
  22. A ja do nerek od Kilku dni przekonywałam chlopaka. Nie dał się. A dziś oglądając twoje zdjęcia pomyślałam 'jak nie ja to on'. Może uda mi się znaleźć szyjącą Panią, która miałaby ochotę na wymiankę. :) Twoje nerki są naprawdę cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tfu 'jak nie on, to ja' ;)

      Usuń
  23. !!!
    gdzie można nabyć jedną z nich ?:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zerknąć w zakładkę u góry "tu kupisz moje prace":)

      Usuń
  24. Wszystkie są SUPER! to bardzo poręczna rzecz; nie bimbela się jak torebeczka , świetna na wyprawę na plac zabaw, obie ręce wolne i wszystko co najważniejsze masz przy sobie.
    Jesli pozwolisz , chętnie zmierzę się z uszyciem nerki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe