WORKSHOP!

20:25

Jeszcze pół roku temu nie pomyślałabym, że tyle osób będzie śmigało w uszytych przeze mnie nerkach i torbach, a mojego mężczyznę opanuje totalna mania posiadania lnianych rzeczy w szafie! Istny kosmos! Mogę szyć ku uciesze innych, a ich radość dodaje mi skrzydeł :) Tym bardziej patrzę z pewnym rozczuleniem na swoją pierwszą nerkę, którą uszyłam zaledwie 8 m-cy temu. 

W końcu mogę Was też zaprosić w nowe miejsce. O tym, że moje drogi musiały się rozejść pisałam już wcześniej. Dziś chciałabym ogłosić, że strona joankaworkshop.blogspot.com, prezentująca to, co mogę dla Was zrobić, działa! Strona oparta jest na Bloggerze, więc można ją śmiało obserwować za pomocą Google i Bloglovin'. Zapraszam :)

Dodatkowo chciałabym uchylić z lekka rąbka tajemnicy i zdradzić, że w ciągu ostatnich dni połączyłam swoje moce z Miłką Steciak i jej projektem Trudny Dzieciak. Spodziewajcie się nerek i toreb z fantastycznymi ilustracjami! 

Też czujecie już wiosnę w powietrzu i nowy przypływ energii?

Uściski,
Joanka
Ekosiaty - jeszcze w wersji roboczej, "gołe" - czekają na ilustracje. 
Ekosiatki, nerki - Joanka-z & Trudny Dzieciak 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Asiu, gratuluje realizacji marzenia. Odwalasz kawał dobrej roboty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Już dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czuję po-imprezowy poniedziałek, co energii zbyt dużo nie daje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie! Będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:) Lecę zerknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, od wczoraj mamy wiosnę i to dobry czas na zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje strony:)
    bardzo fajne twoje twory można tam zobaczyć:)
    będę zaglądać:) i być może w najbliższym czasie wybiorę jakąś nerkę dla siebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze jakbym mogła to bym sama sobie zgarnęła połowę do noszenia, tak je pokochałam:) Mam nadzieję, że wybór jest na tyle szeroki, aby można było dobrać coś dla każdego :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoja strona i łatwość z jaką można sprawdzać dostępność i ceny, bez przenoszenia na inne podstrony :))
    Życzę Ci mnóstwa klientów i gratuluję współpracy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję mocno :)

      Usuń
  10. Całe bogactwo wzorów i kolorów !!! To aż tyle się tego nazbierało ? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle dużo, że musiałam je zebrać razem do kupy w jednym miejscu :) Gama kolorów i wzorów jeszcze nie jest wyczerpana ;)

      Usuń
  11. Dziękuję Wam serdecznie :) Wasze stałe wsparcie jest totalnie bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale!! Wcale tej odwagi nie masz tak mało!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak za mało:) Możemy razem za siebie kciuki trzymać nawzajem, bo zaczynamy coś dla nas nowego - dobrze mieć takie wparcie :)

      Usuń
  13. Marzenie trzeba rozkręcać ;D Gratuluję i trzymam kciuki! Workshop wyszedł Ci naprawdę super czytelny i zachęcający!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję niewątpliwego sukcesu, życzę wieeeeeelu klientów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. WSPANIALE Joanko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe