Szyciowy Blog Roku 2012

07:09


Pewnie obiła się Wam o uszy informacja o fantastycznym konkursie, organizowanym przez firmę Łucznik, mającym na celu wyłonić najlepsze SZYCIOWE BLOGI ROKU 2012 w kategoriach MODA, DIY i OSOBOWOŚĆ. Zgłosiło się aż 113 kreatywnych blogów! To, co mnie chyba najbardziej jednak cieszy to fakt, że dzięki konkursowi zebrano w jednym miejscu świetną pulę blogów, zajmujących się szeroko rozumianym szyciem, modą i rękodziełem. W ten sposób poznałam wiele naprawdę interesujących blogów, o których nie miałam totalnie pojęcia!

Wyborem najlepszych blogów w każdej z kategorii zajmie się jury, ale osobno jest też przewidziana nagroda na najlepszego bloga zdaniem internautów. Wszystkie blogi możecie przejrzeć TUTAJ. Jeśli chcecie wesprzeć mój blog w głosowaniu w kategorii DIY (Do It Yourself) od razu można zajrzeć na moją zakładkę TUTAJ i kliknąć ładny, pomarańczowy prostokąt "głosuj" ;) Każdy z Was może oddać tylko jeden głos - tym bardziej (o ile Wasz wybór padnie na mój blog) są dla mnie cenne. Głosować można do 26.03. 

Ale, ale - to co może Was zainteresować to fakt, że przewidziano sporo nagród dla głosujących internautów! Spośród tych, którzy podadzą dodatkowo swój e-mail, zostanie rozlosowanych 50 poradników Łucznika: Proste i modne szycie, Uszyj w jedno popołudnie lub Patchwork krok po kroku. Dodatkowo możecie zaargumentować swój wybór publikując komentarz na Fanpage'u konkursu - najciekawsze komentarze zostaną nagrodzone trzema łucznikowymi maszynami ANNA 510! Warto spróbować! ;)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Głos oddany! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gotowe :D Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mój głos zawsze możesz liczyć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia Konkurencjo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Was nie jestem konkurencją tym razem :) powodzenia!

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe