Joanka na rozstaju dróg.

16:12

Też czujecie wiosnę w powietrzu? To dobry czas na zmiany!

Od dłuższego czasu biłam się z myślami i postanowiłam w końcu podzielić to, co robię, na dwie osobne drogi.

Zdaję sobie sprawę, że istnieje spore grono odbiorców, których interesuje głównie to, co szyję, jak przerabiam i jakie mam pomysły. Nie chciałabym zasypywać Was ciągle (zarówno tutaj, jak i na fanpage'u bloga) informacjami o każdej nowej uszytej nerce, portfelu czy kolejnej małej sówce. Niech ten blog (i jego fanpage) pozostanie blogiem o szyciu, hand made'owych przeróbkach wynikających z miłości do recyklingu i rękodzielniczych sposobach na odmienienie otaczającej nas rzeczywistości. Jednym słowem: przyszła pora, by dokonać podziału na to, co robię dla siebie i na to, co mogę zrobić dla Was. Na to czego się uczę i na to, czego już się nauczyłam i mogę zaproponować Wam w sprzedaży.

Od tej pory wszystkie informacje dotyczące akcesoriów wychodzących z pracowni: nerek, toreb, siatek, breloczków itp. będą się pojawiać na nowym fanpage'u Joanka-z Workshop. W przygotowaniu jest również osobna strona internetowa. Co ważniejsze odkrycia pewnie będę prezentowała również tutaj :) Mam nadzieję, że to rozdwojenie dobrze nam zrobi i wszystko stanie się bardziej przejrzyste. Zapraszam Was wszystkich gorąco!


Joanka :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Podoba mi się ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten sam pomysł chodził po głowie i wczoraj przystąpiłam do realizacji:) Tyle że ja z mojego bloga o Mężu, dziecku, szyciu i okolicach wydzielam właśnie blog o szyciu, bo chyba potencjalnych czytelników zniechęcam pisaniem o tym wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobne pobudki:) W ciągu całego czasu blogowania (czyli ponad 1,5 roku) sporo się zmieniło, trzeba wprowadzić porządek i oddzielić pewne rzeczy:)

      Usuń
  3. Good idea;) Trzymamy kciuki i powodzenia!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że trudno w to uwierzyć, ale są w dzisiejszym świecie osoby, których nie ma na fb. Ja do nich należę. Trudno, co zrobić będę zaglądała jak coś się tutaj pojawi :-) Rozstaje to rozstaje, jak sama nazwa mówi. Powodzenia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takich osobach też pomyślałam. Tak jak napisałam powyżej: w przygotowaniu jest osobna strona :)

      Usuń
  5. No to ja mam jeszcze czas na porządki:D Mama nadzieję, że nowy ład zyska zwolenników! Mnie osobiście się podoba.
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się pomysł podoba i życzę Wszystkiego Dobrego ! Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną decyzję podjęłaś! Trzymam kciuki za rozwój obu odnóg - jakkolwiek to brzmi :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleś Ty pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2/3/13

    Melduję, że na stronie Kury D. jedna z mini nerek ma cenę 0,00zł. To jakiś test czy jedynie niefortunna pomyłka? :) Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłka na pewno, dziękuję za cynk! :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe