Zacny ząb Milordzie!

10:57


Łatwo się domyślić, że co jakiś czas usłyszę w lewe lub prawe ucho: Asiaaaaa a uszyjesz mi tooooo? Asiaaaaaa zrób toooo... Asiaaaaa... Wiadomo;) Ostatnio pozycję nr 1 w zakresie zamówień dziwnych zajął mój brat rzucając pewne wyzwanie. Zażyczył sobie coś do samochodu: dyndającego na przyssawce... ząbka Milorda, koniecznie z cylindrem! I tak oto z bawełnianych ścinek, resztek filcu i z pomocą pędzla oraz czarnej farby do tkanin powstał upragniony ząbek :)



Dodatkowo w ramach niespodzianki, chcąc wykorzystać resztki bawełny, powstał (również dla brata) bajeczny i bajkowy bohater... Finn! Kto lubi Adventure Time? Ręka w górę! :D  



Teraz przyszła kolej na szycie Jake'a dla kumpla. Pozwolę sobie zacytować: "masz mi uszyc !!! Jake'a !!! jako niespodzianke - DLA MNIE !". Asia uszyje z chęcią ;P

Jeśli ktoś jeszcze chce wziąć udział w candy - zapraszam :) Zostały 3 dni!

Uściski mocne!
Joanka

You Might Also Like

43 komentarze

  1. ząb jest poprostu genialny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpoznaje tego w niebieskim.Dzisiaj rano moje dziecko oglądało go w TV.Chyba okradnę ci pomysł i uszyje dla mojego małego.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie wybieram się do dentysty i ten Twój trochę zmieszany ząb bardzo mnie dziś rozradował i poprawił humor:)
    widziałam gdzieś, kiedyś takie trochę większe ząbki dla dzieci -edukacyjne:) bo z jednej strony ząbek był chory i nieszczęśliwy a z drugiej już wyleczony i uśmiechnięty:) taka zachęta do pójścia do dentysty:) dla małych i dużych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Kura D. szyje takie wesołe ząbki :)

      Usuń
  4. oj czas poleczyć ząbki.. żeby były takie idealne jak ten! ;D
    a kolega to nie dał Ci wyboru ;D "masz mi uszyc !!!" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha Super ten ząb Milorda^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Doprawdy, zaiste jest on zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ..a raczej są genialni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ząbki :P
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ząbek jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny Pan Ząbek !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie ząbki powinny być rozdawane dzieciom przed wejściem do dentysty :) :) Może to jakiś pomysł na ich dystrybucję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj doczytałam wyżej, że już ktoś na to wpadł :) No trudno :)

      Usuń
    2. Nie, nie ja zabawek nie "czuję". To jest jednorazowa zachciewajka brata ;)

      Usuń
  12. Boski! Ja w ogóle ostatnio z moimi ząbkami jestem bardzo zżyta przez aparat i inne działania w celu ich wyrównania itd. więc Twój ząbek jest również przeze mnie już kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ząbek Milord haha ;) fajny pomysł i wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! cudo
    nie wpadłabym na pomysł, żeby uszyć takiego milorda ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ząb Milord :D Geniusz kto wpadł na taki pomysł :) A wykonanie super :)
    Drugą postać rozpoznaję, ale nigdy nie oglądałam :)
    Takie dyndające coś do samochodu to świetna sprawa :D
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No jak nie masz wyjścia to nie masz ;)
    A dzieła przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, bardzo dowcipny ten ząb. :) Nasza Asia też często słyszy "Asiaaa, uszyjesz mi to...?" (również ode mnie - Mai ;))
    Pozdrawiam
    Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne!!! Nie ma opcji aby ktoś mógł się pochwalić czymś podobnym :) świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ząb jest cudny! Podoba mi się najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega pomysłowe i zabawne!
    Jeśli brat ogłosi konkurs na imię dla maskotki, to ja się zgłaszam jako pierwsza z Panem Próchniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne! :) Ząbek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ząbek rewelacyjny. Muszę powiedzieć, że ma wyraz..Po prostu żywy ząbek;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. słodziaki! fajnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A czy Asia widziała już najnowszy film Mistrza Tarantino? Jeśli nie, to niechże się Asia czem prędzej zapozna, bo tam również pojawia się ząb i również dynda sobie na pojeździe (zgoła odmiennym od lawety Twego brata).
    Wszystko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha racja! Tylko, że tam dynda (fantastycznie dynda!) trzonowiec a tu mamy siekacza:D

      Usuń
  25. Łahaa, ale świetne logo na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15/2/13

    świetny a skąd wzięłaś szablon???? A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama narysowałam. A co to za problem wykreślić ząbka? ;)

      Usuń
  27. Ahaha, genialna para! Ząbek mnie, że tak powiem, rozwalił! No i ten filcowy cylinderek, mistrzostwo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o łał:D Twój brat jest pomysłowy:D ząb Ci wyszedł świetnie po prostu, zabawny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Finn świetny. Chciałabym mieć takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mega świetne !

    chcę *.*

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. o jezu ja też chcę Finna!!!!! cudny!!! co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisać maila :) joanka-z@wp.pl

      Usuń
  32. o tak.. z Finnem przegięłaś :D jest genialny!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe