Sowa w sowie

12:03

Prezentuję Wam przytulaśną sowę, a właściwie dwie: mamę-sowę i dziecko-sowę, dla dużych i dla małych. Oprócz funkcji przytulaśnej, do zabawy, mogą służyć również jako poduszeczki. Mama-sowa posiada ponadto kieszonkę, do której może chować różne skarby, np. swoje maleństwo:) Są dość spore - duża sowa ma ok. 35 cm wysokości.
Tak sobie myślę, że takie sowy to super pomysł na prezent na Walentynki, na urodziny, na Dzień Dziecka, Dzień Matki, dla dziewczyny, "na pogodzenie", bez okazji, na zaręczyny! (wyobraźcie sobie pierścionek w takiej sowie!) - sowy są dobre na wszystko! A im ich więcej, tym lepiej :D

Z chęcią wykonam podobne na zamówienie :)

Pozdrawiam ciepło,
Joanka:)

You Might Also Like

41 komentarze

  1. sowiaki-słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy28/1/13

    świetne! :)) po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuper! sówka-kangurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Genialny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówki są słodkie! Sówkowa słodycz płynie z blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne sowy !!! turkusowy to mój ukochany kolor.... fajny pomysł z kieszonką na małą sówkę

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł z uszyciem sówek - bardzo udany .
    wykonanie też super i śliczne kolorki :)

    też ostatnio miałam okazję uszyć kilka sówek ... bardzo wciągające zajęcie :)

    pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, oj prawda. Szycie sów wciąga jak jedzenie ciastek :)

      Usuń
  8. Boskie sowy:D Kocham je;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne - na pewno komuś sprawią dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  10. Faktycznie przytulaśne! :) A pierścionek zaręczynowy w malutkiej sowie, która jest w kieszonce większej, tamta w większej itd.itd... i 5 takich sówek :) to byłoby fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, ale chyba niezbyt wykonalne ;) Też miałam skojarzenie z matrioszką.

      Usuń
  11. Fantastyczna! Kolor i material swietnie dobrany i ten pomysl z kieszonka na mala sowke jest swietny! Precyzyjnie uszyta, poprostu rewelacja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne ;-) i jakie przytulaśne ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy28/1/13

    fajne, ale czy ja wiem czy maja aż tyle zastosowań?:P ot, fajne przytulanki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wyobraźni i pomysłowości :)

      Usuń
  14. Bardzo uroczo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł - sówki 2w1 ;-)) Zapraszam na obejrzenie szalonej krowy u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuper sowki :) Slicznie wygladaja :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Te sowy są śliczne ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, wyobrażam sobie! Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sowy to chyba taki trend roku 2012 i nie tylko :) Co wejdę na jakiegoś bloga to widzę sowy , i wiecie co ? Trochę mi to zbrzydło (widzenie sów) , ale w większości bardzo mi się podobają... różne kolory itd . Te są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Ja robię sowy prawie od początku blogowania, zanim trend wszedł i mimowolnie się się w niego wpisałam i dostałam łatkę "sowiary" :)

      Usuń
  20. Mój komentarz na dziś: OJEEEEEEJ!

    OdpowiedzUsuń
  21. "Ss" czyli "Super sowy" :-) Czy można gdzieś je kupić, czy może były uszyte tylko na własny użytek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te poleciały już by cieszyć małe dziecko :) Z chęcią uszyję na zamówienie.

      Usuń
  22. ha! Ale fajna sówkowa familia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne są:)pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  24. 800-setna fanka wita! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja witam serdecznie! Rozgość się :)

      Usuń
  25. sówki sa urocze i mają takie piękne, ciepłe kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Wam wszystkim! Cieszę się, że się Wam podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje sowy są jednak niepowtarzalne... takie Joankowe :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe