Przerywnik reklamowy.

23:10

Kochani dwie informacje nierobótkowe:

1. Skromna ze mnie dziołcha, to wiecie. Chociaż muszę przyznać, że dzięki blogowi znacznie się ośmieliłam, nauczyłam się mówić o sobie i zauważać wartość w swoich pracach. Ale do rzeczy: postanowiłam się przełamać i i zgłosiłam bloga do plebiscytu na BLOG ROKU 2012 (o, TUTAJ jestem). Wiem, że mam Wasze ogromne poparcie. Prawie codziennie dostaję od Was maile z miłymi słowami, zdjęciami Waszych prac inspirowanych moimi, maile z pytaniami jak nauczyć się szyć, bo mój blog Was zachęca. Doceniacie to co robię, za to ogromnie dziękuję. Razem jesteśmy dla siebie nawzajem siłą :)
Jeśli uważacie, że blog joanka-z.blogspot.com zasługuje na powyższy tytuł to możecie wesprzec moje szanse wysyłając sms o treści G00582 (tam są zera, nie "O") na numer 7122
Głosować można do 31 stycznia do godz.12:00, oddając tylko 1 sms. Głosować można na kilka blogów. Koszt smsa - 1,23zł, wejście do drugiego etapu, bezcenne! Dochód z sms przeznaczony zostanie na cele charytatywne.


2. Wyprzedaję na Allegro ubrania z szafy. Wśród nich są m. in: szyta przeze mnie kamizelka, totalnie unikatowe handmade'owe sukienki po mamie i babci z lat 60-tych, 80-tych, biżuteria z lat 80-tych, z PRLu, ze Stanów. Total vintage, który... no nie ukrywam moim stylem nie jest ;)  Rzeczy zalegały mi od dawna w szafie, a nie mam pomysłu co z nimi zrobić - być może Wam wpadną w oko albo w głowach zrodzi się Wam pomysł na jakąś ciekawą przeróbkę :) Stąd licytacje tylko od 5 zł. 


Allegro Joanki - KILK

Z informacji robótkowych:
- dopiero na zdjęciu zauważyłam, że trzymam nożyczki w prawej ręce i umiem się nimi posługiwać! Jestem co prawda dwuręczna - jem, piję, obsługuję komputer prawą ręką, lewą piszę, otwieram puszki, myję zęby. Myślałam, że i nożyczkami lewą ręką tnę ^^
- uszyłam nowe typy zabawek, ha!
- szykuję nagrody w Candy. Już wiem co Wam zmajstruję!

Uściski! I dziękuję szalenie za Wasze wsparcie!
Joanka :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Powodzenia życzę. Czekam na prezentację nowych zabawek i oczywiście Candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję :D Prezentacja i candy wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki z całych sił, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę kibicować. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i czekam na te nowe zabawki;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka z lat 60 tych jest cudowna! Szkoda ze za duży rozmiar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można śmiało pokombinować ze zmniejszeniem, da radę! :)

      Usuń
  7. a ja trzymam kciuki i za Ciebie i za siebie droga konkurencjo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, ja już sobie coś z Twojej wyprzedaży wybrałam, mam nadzieję, że nikt mnie nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz i mój głos :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarówno jak i do o-rety tak i do Ciebie wchodzę na bloga z taką weną ,chęcia.. widzę co wykonujecie i bardzo mi się to podoba . Inspirujesz mnie i mam nadzieję , że dojdziesz daleko w konkursie .
    Pozdrawiam !
    PS.sms wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Pozwolę sobie również podziękować w imieniu Dominiki :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe