Nerka, czyli moja małe "ja"

17:54


Lubię szyć nerki na specjalne zamówienia. Próba zmierzenia się z oczekiwaniami stanowi zawsze wyzwanie i ogromnie się cieszę, kiedy uda mi się mu sprostać. Tym bardziej, że dzięki takiej spersonalizowanej nerce przebija się charakter danej osoby. Super jest wyrażać swoją osobowość poprzez takie dodatki, ha! Polecam, Joanka-z ;] 
Chciałabym pokazać Wam dziś dwie nerki, które powstały we współpracy z przesympatyczną i pomysłową parą: Benią i Patrykiem, których serdecznie pozdrawiam! Oto, co wspólnie udało nam się wymyślić:
Super czytelny ostateczny projekt, jaki otrzymałam :)
Dla Magdy, siostry Patryka: nerka "always on flava" - bawełniana, z ręcznie malowanym napisem
Dla Patryka: nerka "gówno się znacie", uszyta z mięciutkiej skórki, w "norweskich" kolorach
A Wy lubicie wyrażać siebie innym poprzez dobór spersonalizowanych, unikatowych dodatków? :)

Pozdrowienia!
Joanka

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Fajne nereczki:) Szacun za tą ze skóry, ze swoich doświadczeń wiem, że ciężko się ją szyje. Lubie spersonalizowane rzecz, ale nie za bardzo, tak w granicach rozsądku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow... nerki obie sa super !

    ja jeszcze nigdy nie szylam nerek ... ale bardzo bym chciala... wydaje mi sie . ze duzo pracy wymaga uszycie takiej jednej :)

    a moze korzystasz z jakiegos tutoriala szyjąc je ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, pracuję na stworzonym własnoręcznie wykroju, którego nie udostępniam :)

      Usuń
  3. Świetne! Najbardziej podoba mi się ta skórzana i ten napis - boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga ma boskie kolory, obie idealnie uszyte

    OdpowiedzUsuń
  5. Skórzana jest boska!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są super, napisiki ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak ...komu się te nerki nie podobają to ....gówno się zna ..... hahahha co do personalizacji to ja jestem totalnie na tak!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD Nie o to chyba chodziło, no ale interpretacja mi się podoba :D

      Usuń
  8. Personalizacja to bardzo fajna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze jest mieć jakieś "swoje" rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zabawne, a niebieski jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Joanko obserwuję Twojego bloga od samego początku i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne posty! M.in. Ty mnie zainspirowałaś do tego, aby założyc swojego bloga :)))
    Twoje projekty i wykonanie to dla mnie majstersztyk! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał! Dziękuję pięknie! Cudownie jest być dla kogoś inspiracją. Mam nadzieję, że nigdy nie zawiodę! Takie komentarze tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że to, co robię ma sens:)

      Usuń
  12. luubię Twoje nereczki Joasiu :)
    i zapraszam do mojego konkursu z KISS IN THE RAIN :) Można wygrać biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. PODZIWIAM jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czadowe te nerki. Dobra jesteś w transplantologii :) Ja w tej dziedzinie nie mam doświadczenia, więc jak mi się znudzi moja czarna niby-skórzana to się zgłoszę!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe