Mój zimowy Kraków

20:06


Zobaczyć Kraków w śniegu - zaliczone!*

Tak, tak brzmiało dotąd jedno z moich małych, skrytych marzeń spośród listy do spełnienia:) Co prawda rok temu LolaJoo zafundowała mi objazd po oprószonym śniegiem grodzie Kraka (fotorelacja - KLIK), ale dopiero teraz udało mi się być tam zimową porą naprawdę, duchem i ciałem. Zawsze trafiałam na południe wiosną albo latem. Wycieczka na drugi koniec Polski zawsze pozwala mi totalnie wcisnąć wewnętrzny "reset". Tym razem było na dodatek inaczej niż zwykle: była zima, poznałam i spotkałam jeszcze więcej szyjących osób i świętowaliśmy też wspólnie okrągłe urodziny LoliJoo :) W ten oto sposób piekłam muffiny (o rety!) z Dominiką, piłam za zdrowie LoliJoo z Wiolettą z Bezdomnej Szafy, jadłam urodzinowe kanapki z Agą z Agilionu i opijałam się czekoladą z Kurą D. 
Dietę cholera wzięła. Lubię Kraków! :D

Wawel caaaaluśki w śniegu. Zdjęcia totalnie pocztówkowe, ale tak bardzo mnie cieszą :)

Razem z Dominiką postanowiłyśmy zrobić Loli urodzinową niespodziankę w postaci krawieckich muffinek z cukrowymi guziczkami. Wyszły pysznie! Pieczeniu i dekoracjom towarzyszyły dzikie harce, co widać poniżej ^^
Zdjęcia: O-rety!
    

 ---- tu powinno pojawić się wkrótce zdjęcie alkoholowe :P ----
(Aktualizacja z dnia 30.01.2913) Albo lepiej nie :P

Zapewne domyślacie się jak ciężko jest zrobić prezent osobie która umie uszyć dosłownie wszystko! Ostatecznie postanowiłam uszyć Loli portfel ze skóry z bawełnianym wnętrzem i ptasią nutą. To pierwszy portfel, jaki uszyłam. Mam ochotę naszyć ich więcej!:) A Loli jeszcze raz zakrzyknę: 100 lat!

* Aby nie było: Kraków odwiedziłam też głównie z myślą o kwerendzie bibliotecznej! :)

Już wróciłam nad zaśnieżony Bałtyk i nadal cieszę się zimą :)
Uściski!

Joanka:)

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Cieszę się, że w Kraków Ci się spodobał i miło spędziłaś tu czas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma innej opcji - w Krakowie zawsze cudnie spędza się czas!:D

      Usuń
  2. "---- tu powinno pojawić się wkrótce zdjęcie alkoholowe :P ----" padłam ze śmiechu:) blogosfera zmieni o mnie i o Tobie zdanie :) Ale fajnie było, wpadaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  3. no i portfel czadowy! Wydaje się być dość skomplikowanym w szyciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha no wiadomo - wszystko ma dwie strony medalu ^^ Znając mnie to pewnie niedługo znów zawitam w krakowskie progi:) A z szyciem portfela jest sporo zabawy, ale szyje się baaardzo przyjemnie:)

      Usuń
  4. Wiesz, te ptaszki na portfelu to dla mnie dobry znak :D a że duży portfel to tym bardziej, :d będę miała gdzie chować to co lepi ptaszek przyniesie :D Dziękuje raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co Ci ptaszek ulePi^^! Przyznam szczerze, że nie pomyślałam o ptaszkach pod kątem Twojego pomysłu - zadziałała podświadomość. Teraz te ptaszki wydają mi się tak oczywiste! Portfel tylko na grubą kasę ma być! Trzymam kciuki aby się wszystko super rozwinęło!:)

      Usuń
  5. A moim marzeniem jest zobaczyć morze zimą ;) bo zawsze jeżdżę latem :D
    A portfel -marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym mieszkała na południu też pewnie miałabym takie marzenie;) A zima jest teraz cudna nad morzem! Za miłe słowa - dziękuję :)

      Usuń
  6. ale narobiłaś mi ochoty na babeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tak bardzo cieknie ślinka jak patrzę na zdjęcia... Będę straszna i dodam jeszcze, że zrobiłyśmy krem na bazie białej czekolady mmmmmmm :D

      Usuń
  7. Mnie się Kraków marzy obojętnie o jakiej porze roku! Ech... też mam daleko... Zazdroszczę :)
    Portfel cudny! Też zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, tylko samemu spełniać swoje marzenia:)

      Usuń
  8. Zaliczam siebie do osób wszystko szyjących,ale tak czadowego portfela
    chyba bym nie uszyła.Serdecznie pozdrawiam z południa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto wie czy kiedyś potrzeba nie przyjdzie z pomocą i portfel nie wyjdzie spod Twoich rąk?:) Również pozdrawiam!:)

      Usuń
  9. O tak, ja znam głównie Kraków wrześniowy i nieco- marcowy, ale jednak chętniej bym tam trafiła latem niż zimą. Kraków jest najfajniejszym miastem, zaraz po Kościerzynie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miasta są cudne o każdej porze:)

      Usuń
  10. Zazdroszczę Ci tego Krakowa i zimą i latem! Już ponad 10 lat mi się marzy, że w końcu się przydarzy...:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to by je spełniać:) Trzymam kciuki, aby się udało!

      Usuń
  11. Kraków zimą jest chyba jeszcze ładniejszy niż latem, tylko Kazimierza to chyba w ogóle nie odśnieżają, przynajmniej tak było w zeszłym roku... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi rodzina powiedziała, że miałam szczęście, że w ogóle na śnieg trafiłam, bo ponoć rzadko tam jest^^

      Usuń
  12. Krakow jest miastem magicznym i nie smialo powiem, ze najpiekniejszym miastem w Polsce. Mowie to, mimo ze nie jestem z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj magię to miasto ma ogromną! Zawsze jak ktoś mnie pyta gdzie miałabym mieszkać, jeśli nie w Gdańsku, odpowiadam bez wahania - Kraków!:D Aczkolwiek Gdańsk zawsze będzie na pierwszym miejscu:)

      Usuń
  13. Ale super wyjazd miałaś! Zazdroszczę spotkania z dziewczynami, bo bardzo chciałabym Was wszystkich poznać. Już wiem, że jak będę w Gdańsku to dam znać, może na jakąś kawkę wyskoczymy i zabierzemy ze sobą Beatę z BrummBlogga. Portfel super! Wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love Kraków!!:)
    Zazdrościmy spotkania z Dziewczynami całym sercem;))
    Portfel rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22/1/13

    Portfel jest rewelacyjny!!!! poproszę o więcej chętnie zakupie takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już sporo pomysłów na nowe. Potrzebuję tylko czasu:)

      Usuń
  16. Portfel cudny, sama bym taki chciała, zdradź jak zrobiłyście takie śliczne cukrowe guziki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia z Krakowa! Zachwyciły mnie te cudne babeczki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ano nie dogodzisz :) a ja chcę nad Bałtyk! Ja akurat miałąm przyjemnośc bycia w Krk przed świętami na jarmarku i było... okropnie :( zimno, buro, wilogtno...
    PS. skąd ja znam te nożyczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jutro na tutorial z mateirałowymi ptaszkami na gałązkach :)

      http://thegreen-eyedblonde.blogspot.com/

      Usuń
  19. Portfel super - świetny pomysł na prezent, a na Loline kanapki to jeszcze mam smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię stawiać na praktyczność:) A Lola to powinna dostać tysiąc nagród za każde danie z osobna:)

      Usuń
  20. Jest to jeden z moich ulubionych blogów, z przyjemnością tu zaglądam :)! Za całokształt zapraszam na mój blog po wyróżnienie The Versatile Blogger;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za wyróżnienie, ale nie bawię się już w tego typu zabawy :)

      Usuń
  21. Dzień dobry. Przyszliśmy się przywitać w świecie szyciowych blogów. Do miłego zobaczenia. Ania i Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Was serdecznie i życzę powodzenia:)

      Usuń
  22. Muffinki piękne i aż ślinka mi leci - mniam :)Portfel super!
    Kraków jest piękny przez cały rok, miałam to szczęście, że byłam tam o każdej porze roku :)Ale ten smog ostatnio - masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smogu nawet w tym radosnym amoku nie zauważyłam ^^ Jeszcze muszę tylko złotą jesień tam zaliczyć :D

      Usuń
  23. Super przygoda taka podróż.. i świetny prezent , też chciałabym uszyć portfel ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać - może kiedyś zrobisz jakiś tutorial ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) W internecie jest naprawdę sporo tutoriali na uszycie prostego portfela na każdy poziom zaawansowania, radzę poszukać :)

      Usuń
  24. Super zdjęcia, a prezent znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  25. www.kizi-mizi.blogspot.com2/2/13

    zdradź jakim sposobem to cudo uszyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maszynie, nic więcej nie zdradzę :)

      Usuń
  26. Ależ piękny!!, sama bym chciała taki ;) Buziaki od Nowej fanki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe